شرکت بریتانیایی TVR پس از مدت ها مدل جدید گریفیت را تولید می کند

به گزارش مجله هاستفا، شرکت بریتانیایی TVR برای اولین بار در فستیوال گودوود سال 2017 از مدل جدید گریفیت رونمایی کرد.

شرکت بریتانیایی TVR پس از مدت ها مدل جدید گریفیت را تولید می کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، در ابتدا قرار بود تولید این خودرو از اواخر سال 2018 آغاز شود اما به دلیل مسائل متعدد مثل قوانین اتحادیهٔ اروپا و کُند پیش رفتن فرایند ساخت کارخانهٔ جدید، این کار بارها به تعویق افتاد. حال اما گفته شده در این کارخانه بازسازی های مورجهانز اجرا شده و انتظار می رود انتها تولید گریفیت در ژانویهٔ سال 2021 آغاز شود. این بازسازی ها که شامل جایگزینی سقف، ساخت دوبارهٔ سازه ها و اقدامات زیربنایی می شود، به لطف توافق نامه ای با دولت ولز انجام گرفته است.

به گفتهٔ رئیس TVR لس ادگار در ابتدا حدود 80 نفر در این کارخانه استخدام خواهند شد اما این شرکت امیدوار است وقتی تولید تا میزان کامل افزایش یافت، 200 نفر را استخدام کند. ادگار دراین باره به اتوکار گفته است:

این یک نقطهٔ عطف خارق العاده در مأموریت ما برای زنده کردن یک برند برجستهٔ بریتانیایی است و همهٔ ما فوق العاده هیجان زده ایم که شاهد بازسازی خانهٔ جدید خود هستیم. ما صدها سپرده گذار وفادار در سراسر جهان داریم که با صبر و حوصله منتظر تحویل دریافت گریفیت خود هستند؛ بنابراین امیدوارم امروز آن ها هم به اندازهٔ ما راضی شوند.

بازسازی کارخانهٔ TVR از ماه مارس امسال یعنی زمانی که مدیرعامل جدید این شرکت جیم بریمن مسئولیت این کار را بر عهده گرفت در دست انجام است. بریمن پیش ازاین در گروه روور کار می کرد و در توسعهٔ نسل سوم رنجروور نقشی اساسی داشت. بازسازی کارخانه بخشی از یک برنامهٔ هجده ماهه است که توسط بریمن در جولای امسال تنظیم شده است. گریفیت خودرویی است که TVR را دوباره زنده کرد. این کوپهٔ اسپرت و لوکس بریتانیایی به پیشرانهٔ 5 لیتری V8 فورد مجهز است که با تقویت کاسورث قدرت آن به 500 اسب بخار رسیده است. به گفتهٔ TVR، تا به امروز حدود 500 رزرو خرید برای گریفیت دریافت شده و نسخهٔ اولیهٔ لانچ ادیشن آن به طور کامل فروخته شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6304

به "شرکت بریتانیایی TVR پس از مدت ها مدل جدید گریفیت را تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بریتانیایی TVR پس از مدت ها مدل جدید گریفیت را تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید