سرمربی زووله: جذب قوچان نژاد برای ما بهترین گزینه بود اما او فعلاً شرایط خوبی ندارد

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی آلمانی تیم زووله هلند از جذب رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی در روز پایانی نقل وانتقالات تابستانی ابراز خوشحالی کرد.

سرمربی زووله: جذب قوچان نژاد برای ما بهترین گزینه بود اما او فعلاً شرایط خوبی ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Destentor هلند، باشگاه زووله پس از اینکه نتوانست مهاجم آمریکایی تیم فروزینونه ایتالیا را جذب کند، قرارداد دو ساله ای با رضا قوچان نژاد امضا کرد. این مهاجم 31 ساله در زووله باید با لنارد تی در خط حمله رقابت کند.

جان استیخمان، سرمربی زووله هلند پس از خاتمه بازی تدارکاتی برابر آرمینیا بیله فلد آلمان که به شکست 2 بر صفر تیمش انجامید، گفت: رضا قوچان نژاد هنوز در شرایط خوبی نیست، اما واقعاً باید در این بازی چند دقیقه ای به او میدان می دادم. قوچان نژاد هنوز باید گام های دیگری بردارد تا مهیای بازی شود. البته قوچان نژاد در تمرینات گروهی شرکت نکرده بود و می توانستم فقط به او اجازه تمرین بدهم.

وی با بیان اینکه تصمیم به بازی دادن قوچان نژاد آگاهانه بود، خاطر نشان کرد: ما یک مهاجم می خواستیم و شادیم که پیروز به جذب رضا قوچان نژاد شدیم. گزینه های زیادی از جمله آندریا نواکوویچ را برای خرید مدنظر داشتیم. او مهاجمی متفاوت نسبت به رضا قوچان نژاد از نظر سبک بازی است. در نهایت مشخص شد که نمی توانیم او را جذب کنیم و سپس در دوراهی انتخاب قرار داشتیم. یا گزینه ای ندارید و یا بهترین بازیکن در دسترس شماست. جذب رضا قوچان نژاد برای ما بهترین گزینه بود و از بابت جذب او شاد هستیم.

رضا قوچان نژاد در بازی تدارکاتی تیم زووله برابر آرمینیا بیله فلد آلمان از دقیقه 46 وارد زمین شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 252

به "سرمربی زووله: جذب قوچان نژاد برای ما بهترین گزینه بود اما او فعلاً شرایط خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی زووله: جذب قوچان نژاد برای ما بهترین گزینه بود اما او فعلاً شرایط خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید