سامانه ثبت نام طرح جهش مسکن معرفی گردید ، ثبت نام به هفته بعد موکول شد؟

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، متقاضیان خرید خانه در طرح تازه دولت می توانند از فردا درخواست خود را ثبت نمایند.

سامانه ثبت نام طرح جهش مسکن معرفی گردید ، ثبت نام به هفته بعد موکول شد؟

روز گذشته وزیر راه سامانه ای به نام سامانه ثمن نام برده که متقاضیان درخواست خود را در این سامانه ثبت نمایند. بعلاوه رئیس کمیسیون عمران روز گذشته به خبرنگاران گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری سامانه ای برای ثبت نام مشمولان قانون جهش فراوری مسکن رونمایی می گردد و متقاضیان می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.

پیگیری ها از وزارت راه و شهرسازی تعیین شد که سامانه ثمن به آدرس SAMAN.MRUD.IR برای ثبت نام متقاضیان مسکن در نظر گرفته شده است. اما طبق گفته وزارت راه ممکن است ثبت نام در این سامانه به هفته بعد موکول گردد.

وزارت راه وشهرسازی هنوز سامانه ثمن را رونمایی نکرده، یعنی حتی هنوز آدرس این سامانه در گوگل وجود ندارد. معمولا سامانه هایی که دولت برای ثبت نام به مردم معرفی می نماید با اختلال روبرو است و این اختلال ها روزهای ابتدایی آغاز به کار بیشتر است.

از آنجایی که این سامانه هنوز روی مرورگرها قرار نگرفته، به نظر می رسد که به محض بالا آمدن سامانه به علت مراجعه تعداد زیادی از مردم دچار اختلال گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9011

به "سامانه ثبت نام طرح جهش مسکن معرفی گردید ، ثبت نام به هفته بعد موکول شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ثبت نام طرح جهش مسکن معرفی گردید ، ثبت نام به هفته بعد موکول شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید