زیباترین شهرهای برفی دنیا

به گزارش مجله هاستفا، یک مقاله عالی برای آنهایی که عاشق برف و سرما هستند؛ در این مقاله سعی نموده ایم زیباترین شهرهای برفی دنیا برای گردشگری و سفر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

زیباترین شهرهای برفی دنیا

Valdez, Alaska

نام آلاسکا که می آید همه یاد یخ و سرما می افتیم. شهر Valdez در آلاسکا، یکی از برف خیزترین منطقه ها استان متحده است. این منطقه در میان کوه های یخی Chugach و یخچال ها قرار گرفته است. مردم این منطقه هر سال زمستان، شاهد حجم گسترده ای از برف هستند و به صورت آماری، حدود 830 سانتیی متر برف در این منطقه می بارد. در این شهرستان کوچک، فقط 4 هزار نفر ساکن هستند. اما یک منطقه توریستی برای دوستداران اسکی و ماهی گیری در یخ به تعداد می رود.

Aomori City, Thoku, Japan

در شهر Aomori در ژاپن هم سالانه حدود 760 سانتیی متر برف می بارد. علت آن هم تاثیرات اقیانوسی و کوه های بلندی است که در اطراف آن قرار گرفته است. ارتفاع این شهر زیاد است و شمالی ترین و دورترین شهر این منطقه به تعداد می رود. معنی واژه Aomori در زبان ژاپنی، جنگل آبی است. این شهر در روزهای گرم سرسبز است و رودخانه و کوهستان های زیبا اطراف آن را پوشانده اند.

Sapporo, Hokkaido, Japan

در شهر Sapporo سالانه حدود 485 سانتی متر برف می بارد. این شهر ژاپنی، یکی از برف خیزترین شهرهای جهان است. در سال 1972 میلادی هم میزبان بازی های زمستانی المپیک بود. سالانه برای جشنواره برف که در ماه فوریه برگزار می گردد، حدود 2 میلیون توریست به این شهر سفر می نمایند.

Quebec City, Quebec, Canada

کبک یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای شمالی است و مردم آن سالانه شاهد بارش 380 سانتی متری برف هستند. عظیم ترین کارنوال زمستانی در تاریخ 15 فوریه هر ساله در این شهر برگزار می گردد. یک هتل یخی در اینجا وجود دارد که توریستان بسیاری را به خود جلب می نماید. تفریحات متنوع برفی همچون اسکی، اسنوبورد، اسنوموبیل و … از جمله تفریحات این شهر هستند.

Toyama, Hokuriku, Japan

این شهر در ساحل دریای ژاپن واقع شده است. هر ساله به طور میانگین، 363 سانتی متر برف در این شهر می بارد و جالب اینجا است که تابستان ها، آب و هوای گرم و مرطوب دارد. این شهر در نزدیکی باشگاه Nagano قرار گرفته است که در سال 1998 میلادی میزبان بازی های زمستانی المپیک بود.

St. Johns, Newfoundland and Labrador, Canada

سنت جان، مرکز و عظیم ترین شهر Newfoundland در کانادا است. این شهر سالانه شاهد بارش 335 سانتی متری برف است. به طوری که حتی تا بهار هم بارش برف و سرما ادامه دارد. سنت جان یکی از دو کلان شهر کانادا است و برای مه آلود و بادخیزترین و ابری ترین شهر این کشور به تعداد می رود.

Syracuse, NY

هر سال حدود 300 سانتی متر برف در این شهر می بارد و یکی از برف خیزترین منطقه ها نیویورک است. ضمناً، در نزدیکی آن رودخانه Ontario هم قرار گرفته است که در زمستان چشم انداز های فوق العاده عالی می سازد.

Erie, Pennsylvania

در این شهر سالانه حدود 254 سانتی متر برف می بارد و یکی از سردترین شهرهای جهان به تعداد می رود.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای دیدنی توکیو و جاذبه های توریستی ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه توریستی برتر آسیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: آلامتو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8231

به "زیباترین شهرهای برفی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای برفی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید