زمین های بایر و فعالیت صنایع مهم ترین عامل تمایز منطقه21

به گزارش مجله هاستفا، فعالیت صنایع و وجود زمین های بایر از مهم ترین ویژگی های منطقه 21 است که سبب ایجاد تفاوت ویژه این بخش از پایتخت با سایر مناطق شده است.

زمین های بایر و فعالیت صنایع مهم ترین عامل تمایز منطقه21

شهردار منطقه 21 با اعلام مطلب گفت: از تکه بیست و یکم پایتخت به عنوان محدوده صنعت و سکونت نام برده می گردد و 50 سال از شکل گیری این بافت می گذرد. بعضی براین باورند که همنشینی این 2 بافت، موجب بروز دردسر است اما این گونه نیست و وجود صنایع موجود در منطقه موجب شده تا منطقه 21 از سایر مناطق متمایز گردد.

حسن رحمانی با اشاره به اینکه صنایع از فرصت های منطقه21 به شمار می آید گفت:روش های سنتی برای اداره شهر دیگر کارایی لازم را ندارند و باید از روش های نوآورانه برای حل مسائل شهر بهره برد و توانسته ایم با کارهای نوآورانه، مشارکت صاحبان صنایع و همکاری بخش های اجرایی و پژوهشی مانند دانشگاه های شهید رجایی و شریف فعالیت های گسترده ای را به اجرا بگذاریم.

او از دیگر ویژگی های منطقه 21 را زمین های بایر دانست و اضافه کرد: زمین های بایر منطقه یکی از برحسته ترین فرصت هایی است که در اختیار این منطقه قرار گرفته و می توان از این زمین ها به نفع شهروندان استفاده کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 313

به "زمین های بایر و فعالیت صنایع مهم ترین عامل تمایز منطقه21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین های بایر و فعالیت صنایع مهم ترین عامل تمایز منطقه21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید