ریگی: تلاش می کنم بهترین بازی ام را مقابل الدحیل انجام دهم، بعد از اشتباهم همه به من قوت قلب دادند

به گزارش مجله هاستفا، مسعود، ریکی هافبک تیم فوتبال استقلال با ابراز تأسف از اشتباهی که در بازی قبلی مقابل الدحیل مرتکب شد، گفت که فردا بهترین بازی خود را مقابل الدحیل انجام خواهد داد.

ریگی: تلاش می کنم بهترین بازی ام را مقابل الدحیل انجام دهم، بعد از اشتباهم همه به من قوت قلب دادند

به گزارش خبرنگاران، مسعود ریگی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در ابتدا باید بگویم امیدوارم کرونا از بین برود و دوباره تماشاگران مان را داشته باشیم. در مورد بازی هم باید بگویم فیلم بازی رفت با الدحیل را دیدیم و سعی کردیم نقاط ضعف مان را آنالیز کرده و آنها را برطرف کنیم. فردا با تمام توان تلاش خواهیم کرد دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: جا دارد از مربیان، بازیکنان و هواداران با معرفت مان تشکر کنم که بعد از اشتباهی که در بازی قبلی مرتکب شدم، به من قوت قلب دادند. فردا تلاش می کنم بهترین بازی خود را ارائه کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه اشتباهاتش را پذیرفته است، اما آیا با توجه به صحبت های فرهاد مجیدی درباره انجام بازی هجومی ممکن است باز هم ساختار دفاعی این تیم به مشکل بخورد، گفت: من نباید آن اشتباه را مرتکب می شدم و باید تصمیم بهتری می گرفتم. طوری بازی فردا را آنالیز کرده ایم که اگر قرار است هجومی بازی کنیم ساختار دفاعی خوبی نیز داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7439

به "ریگی: تلاش می کنم بهترین بازی ام را مقابل الدحیل انجام دهم، بعد از اشتباهم همه به من قوت قلب دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریگی: تلاش می کنم بهترین بازی ام را مقابل الدحیل انجام دهم، بعد از اشتباهم همه به من قوت قلب دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید