رندر جدید K20، گوشی جدید شیائومی فاش شد

به گزارش مجله هاستفا، پس از انتشار تبلیغی از K20 در Weibo اکنون یک رندر واضح تر از این گوشی فاش شده است که اطلاعات بیشتری از ظاهر این دستگاه به ما می دهد.

رندر جدید K20، گوشی جدید شیائومی فاش شد

به گزارش خبرنگار ، شیائومی به تازگی با انتشار پستی در Weibo گوشی جدید خود با نام ردمی K20 را تبلیغ نموده است. K20 یک خط فراوری جدید از شرکت زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی است که فراوریکنندگان آن معتقد هستند از Pocophone F1 پیروز تر خواهد بود.

تصویری که در ادامه مشاهده می کنید یکی از تبلیغ هایی است که ردمی در وب سایت میکرو وبلاگ نویسی چینی Weibo منتشر نموده است:

در این تصویر ما در حال تماشای K20 با یک پنل انعکاس هولوگرامی در پشت آن و یک دوربین عمودی سه گانه هستیم. رنگ انتخاب شده برای این دستگاه قرمز شعله ای نام دارد. به سرعت نمی توان تشخیص داد که آیا پشت بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است یا از شیشه ساخته شده است.

در مدت کوتاهی پس از منتشر شدن این تبلیغ یک منبع دیگر رندر جدیدی از این گوشی فاش کرد. در این رندر ما تصویر نزدیک تری از K20 مشاهده می کنیم در نتیجه می توانیم به صورت دقیق تری دوربین سه گانه و جنس بدنه آن را آنالیز کنیم. این تصویر را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

انتظار می رود گوشی ردمی K20 یک صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED داشته باشد. همچنین گفته می گردد باتری نسبتا عظیم 4000 میلی آمپری در آن استفاده خواهد شد. ضمناً انتظار می رود در جلوی این دستگاه هیچ ناچی وجود نداشته باشد و باید در آن از یک دوربین سلفی با مکانیزم کشویی استفاده شده باشد که در هنگام احتیاج بیرون بیاید. دوربین سلفی این دستگاه باید 20 مگاپیکسل کیفیت داشته باشد و این در حالی است که در پشت آن از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده شده است.

شایعه شده در دوربین سه گانه آن یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. گفته می گردد هر دو آن ها دارای دیافراگم f/2.4 باشند. درضمن دوربین اصلی K20 قابلیت ضبط فیلم با سرعت 960 فریم بر ثانیه در حالت آهسته را خواهد داشت.

بر اساس آخرین گزارش ها، گوشی K20 دارای پردازنده Snapdragon 855 خواهد بود که با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراهی می گردد. حافظه داخلی این دستگاه قابل گسترش نیست. صفحه نمایش این دستگاه با Gorilla Glass6 ساخته خواهد شد و یک حسگر، زیر صفحه نمایش برای امنیت دستگاه حضور خواهد داشت. این دستگاه به صورت رسمی در سه شنبه 28 مه رونمایی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 146

به "رندر جدید K20، گوشی جدید شیائومی فاش شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "رندر جدید K20، گوشی جدید شیائومی فاش شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر جدید K20، گوشی جدید شیائومی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید