دومین سهمیه المپیک تکواندو ایران قطعی شد، حسینی المپیکی شد

به گزارش مجله هاستفا، میرهاشم حسینی با صعود به ملاقات نیمه نهایی مسابقات فینال گرندپری سهمیه المپیک خود را قطعی کرد و کسب هر نتیجه ای در ملاقات نیمه نهایی مانع از المپیکی شدن او نخواهد شد.

دومین سهمیه المپیک تکواندو ایران قطعی شد، حسینی المپیکی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های فینال گرندپری تکواندو در سال 2019 از صبح امروز(آدینه) در سالن دینامو مسکو برگزار گردید و نمایندگان تکواندو ایران برای قطعی کردن سهمیه المپیک خود به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی نماینده تکواندو کشورمان با رجحان در دو ملاقات ابتدایی خود مقایب محمد سی کتبی و جواد آچاپ از بلژیک به رجحان دست یافت تا با کسب هر نتیجه ای در ملاقات نیمه نهایی مقابل دایی هون لی از کره جنوبی سهمیه المپیک خود را قطعی کند.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که میرهاشم حسینی برای کسب سهمیه المپیک نیازمند کسب مدال در رقابت های فینال گرندپری است، اما با توجه به عملکرد رقبای این تکواندو و صعود او به ملاقات نیمه نهایی، ششمی او در نکینگ المپیک قطعی شده است.

در هر وزن المپیکی 5 نفر برتر رنکینگ سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد، اما با توجه به اینکه ژائو از چین و دایی هون لی از کره جنوبی تنها مدعیان کسب سهمیه به وسیله رنکینگ مسابقات گرند اسلم هستند و این دو تکواندوکار در رنکینگ گرندپری بالاتر از میرهاشم حسینی هستند، خود به خود نماینده کشورمان به رتبه 5 رنکینگ صعود خواهد نمود و با کسب هر نتیجه ای مقابل لی در ملاقات نیمه نهایی سهمیه اش قطعی خواهد شد.

میرهاشم حسینی تا ساعاتی دیگر در ملاقات نیمه نهایی فینال گرندپری به مصاف دایی هون لی از کره جنوبی خواهد رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1895

به "دومین سهمیه المپیک تکواندو ایران قطعی شد، حسینی المپیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین سهمیه المپیک تکواندو ایران قطعی شد، حسینی المپیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید