دلسرد بودن در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر مطرح نمود: دلسرد بودن در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند، و در این شرایط سخت باید با کمک به حضور مردم پای صندوق های رای آنان را در معین سرنوشتشان ترغیب کنیم.

دلسرد بودن در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند

اسماعیل کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: شرایط سختی در کشور حاکم است و حضور پررنگ و مشارکت مردم در این برهه یقینا به پیشبرد اهداف نظام کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان برخی از منافع و آثار مثبت حضور در انتخابات گفت: دشمنان با نزدیک شدن به انتخابات سعی می نمایند تا با پراکندن بذر ناامیدی در جامعه مردم را از مشارکت دلسرد نمایند که در این شرایط همه ما وظیفه داریم تا علاوه بر تشویق به حضور حداکثری، امیدآفرینی کرده و مردم را به سوی تعیین سرنوشت خویش سوق دهیم.

این مسئول با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه ادامه داد: با توجه به اراده مسئولین و توجه آنها به مسائل و مسائل جامعه، بایست تلاش های دولتمردان در کاهش و رفع مسائل مردم و پیشرفت و حرکت به سوی توسعه و آبادانی به اطلاع مردم رسانده شود تا ضمن نقش آفرینی در تشویق مردم به برای حضور در انتخابات پیش رو شاهد یک رویداد انتخاباتی پرشور و تاثیرگذار و همچنین دشمن شکن باشیم.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تاکید کرد: دلسرد بودن در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند، و در این شرایط سخت باید با کمک به حضور مردم پای صندوق های رای آنان را در تعیین سرنوشتشان ترغیب کنیم تا موجبات تسهیل شرایط فراهم شود.

کاظمی با اشاره به شرایط امروز جامعه و ضرورت افزایش مشارکت عمومی یادآور شد: برای برون رفت از شرایط فعلی در سطح کلان تصمیماتی گرفته شده است، لذا مردم باید همچون همیشه به پشتوانه حضور رهبری و تلاش خالصانه جهت بهبود شرایط در کنار مسئولان باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2129

به "دلسرد بودن در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلسرد بودن در شرایط فعلی مسئله ای را حل نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید