دانلود رایگان والپیپرهای اصلی آیفون 14 با کیفیت

به گزارش مجله هاستفا، پس از چند ماه انتظار پایان سیستم عامل تازه iOS 16 همراه با سری آیفون 14 معرفی گردید و اکنون در بسیاری از کشور های دنیا در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. اما در کنار این گوشی ها و سیستم عامل تازه، کم کم بسیار از لوازم جانبی، اکسسوری ها و حتی والپیپر های تازه نیز عرضه خواهند شد که تازهترین مورد آن ها انتشار رسمی والپیپر های آیفون 14 با کیفیت بسیار عالی است که علاقمندان به این گوشی ها از هم اکنون می توانند آن ها را به سادگی دانلود نمایند.

دانلود رایگان والپیپرهای اصلی آیفون 14 با کیفیت

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، لازم به یادآوری است که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن گذشته، iOS 16 یک سیستم تصویر زمینه تازه را معرفی کرد که توجه همه را به خود جلب کرد و مردم کنجکاو شدند تا تصاویر پس زمینه رسمی iOS 16 را دریافت نمایند. برخلاف راه اندازی های قبلی، اپل والپیپر های موجود قبلی را با تصاویر تازه جایگزین کرد.

به عبارت دیگر، با سری آیفون 14، اپل چندین تصویر زمینه انحصاری تازه را برای هر نوع رنگ در آیفون 14 و آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس ارائه می نماید.

در مجموع 9 والپیپر مختلف و انحصاری سری آیفون 14 وجود دارد که کاربران می توانند به وسیله لینک هایی که در ادامه خواهد آمد، آن ها را با وضوح +QHD دانلود نمایند.

این تصاویر پس زمینه در جهت عمودی هستند و ممکن است در دستگاه هایی مانند لپ تاپ، مک و آیپد خوب به نظر نرسند. والپیپر های آیفون 14 را حتما از لینک زیر دانلود کنید، زیرا تصاویر موجود در این لینک با وضوح +QHD هستند که تجربه بصری زیبایی به گوشی شما خواهند داد.

والپیپر های آیفون 14 را از اینجا دانلود کنید.

بعلاوه می توانید والپیپر های آیفون 12 یا آیفون 13 را دانلود نموده و از آن ها در دستگاه های خود لذت ببرید، اما اگر در پی چیزی می شد که مناسب دستگاه های با نمایشگر بزرگ هستند می شد، والپیپر های macOS 17 را نباید فراموش کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10980

به "دانلود رایگان والپیپرهای اصلی آیفون 14 با کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود رایگان والپیپرهای اصلی آیفون 14 با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید