دانشکده فناوری های نوین در البرز راه اندازی می شود

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: الگوی تشکیل دانشکده فناوری های نوین در البرز مشابه هیچ کدام از دانشکده های مشابه در کشور نخواهد بود و با ساختاری جدید و تطبیق یافته با دانشکده های برتر دنیا راه اندازی خواهد شد.

دانشکده فناوری های نوین در البرز راه اندازی می شود

حسین کریم امروز سه شنبه 14 آبان در اولین جلسه تخصصی را اندازی دانشکده فناوری های نوین گفت: با توجه به ظرفیت بالای صنعت و موقعیت ویژه البرز، نیاز است این دانشکده با الگویی خاص و کاملا صنعت محور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: ایجاد دانشکده فناوری های نوین در استان به خوبی می تواند فاصله بین دانشگاه و صنعت را از میان بردارد و دستاوردهای خوبی برای هر دو بخش و آموزش دانش آموختگان کارآفرین و فناور را به همراه دارد.

کریم با اشاره به اینکه در چند دهه اخیر شاهد انفجار علمی در حوزه علوم پزشکی بودیم اظهار کرد: اکنون زمان تحول در فناوری و تکنولوژی است که باید به گونه ای عمل کنیم تا از فناوری های نوین در دنیا عقب نمانیم.

رئیس دانشگاه اظهار کرد: این دانشکده با هدف تولید محصول و کمک به صنعت در حوزه های غذا، دارو، تجهیزات و دیگر حوزه های مرتبط در دل صنعت استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد این دانشکده صنعت محور خواهد بود شرح داد: الگوی تشکیل دانشکده فناوری های نوین در البرز مشابه هیچ کدام از دانشکده های مشابه در کشور نخواهد بود و با ساختاری جدید و تطبیق یافته با دانشکده های برتر دنیا راه اندازی خواهد شد.

کریم اضافه نمود: بررسی و روند راه اندازی این دانشکده با قید فوریت در البرز در حال انجام است .

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1296

به "دانشکده فناوری های نوین در البرز راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده فناوری های نوین در البرز راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید