خبرنگاران برگزاری رویدادهای فرهنگی در فضای مجازی با اخذ تاییدیه، مجاز است

به گزارش مجله هاستفا، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برگزاری پویش ها، جشنواره ها و سایر رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه ای در فضای مجازی بدون هماهنگی و اخذ مجوز از مجموعه وزارت ارشاد غیرمجاز است.

خبرنگاران برگزاری رویدادهای فرهنگی در فضای مجازی با اخذ تاییدیه، مجاز است

محمد حسین اسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: افزایش مصرف محصولات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، افزایش برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری توسط دستگاه ها و موسسات در فضای مجازی به ویژه در دوران کرونا و متعاقب آن در دوران پساکرونا امری مبارک است که از آن استقبال می کنیم.

وی اضافه نمود: با این حال باید در نظر داشت که اصول و ضوابط محتوایی فراوری و عرضه محصولات و آثار فرهنگی و هنری تابع همان مقررات جاری فراوری محصولات فرهنگی و هنری است و صرف فراهم بودن بستر عرضه در فضای مجازی نمی تواند ناقض آن مقررات باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: دستورالعمل صدور مجوز و نظارت بر عرضه آثار فرهنگی و هنری به وسیله رسانه های برخط نیز نهایی شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

اسماعیلی گفت: با ابلاغ دستورالعمل مذکور، هر گونه عرضه محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای در بسترهای دیجیتال باید با هماهنگی بخش های مرتبط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد.

وی گفت: کلیه مراکز و نهادها و موسسات استان قزوین باید قبل از هر گونه فعالیت فرهنگی در فضای مجازی نسبت به مکاتبه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نمایند و این اداره کل نیز در صورت احتیاج با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و سایر بخش های تخصصی شامل معاونت امور فرهنگی، معاونت امور هنری، سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری و بنیاد بازی های رایانه ای، نسبت به صدور مجوز عرضه آثار فرهنگی و هنری در بسترهای دیجیتال اقدام خواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4118

به "خبرنگاران برگزاری رویدادهای فرهنگی در فضای مجازی با اخذ تاییدیه، مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری رویدادهای فرهنگی در فضای مجازی با اخذ تاییدیه، مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید