خبرنگاران ادهانوم: جوانه های امید در مبارزه با کرونا نمایان شده است

به گزارش مجله هاستفا، تهران- خبرنگاران- تدروس ادهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت که با ابراز امیدواری به دستاوردهای جدید در مبارزه با کرونا گفت که جوانه های سبز امید نمایان شده است.

خبرنگاران ادهانوم: جوانه های امید در مبارزه با کرونا نمایان شده است

به گزارش چهارشنبه شب رویترز، ادهانوم در یک کنفرانس خبری ویدیویی از ژنو سوئیس گفت که هرچند موارد ابتلا به کرونا در برخی مناطق دنیا به سرعت در حال افزایش است اما جوانه های سبز امید نیز به چشم می خورد.

مدیرکل سازمان دنیای بهداشت اضافه کرد که خبرهای بسیار خوشایندی درباره نتایج اولیه آزمایش های بالینی یک داروی ارزان قیمت به نام دگزامتازون شنیده می شود که می توان به بیماران بدحال کمک کند.

نتایج آزمایش هایی که سه شنبه توسط پژوهشگران در انگلیس منتشر شد، نشان می دهد دگزامتازون آمار مرگ و میر مبتلایان بدحال کرونا را یک سوم کاهش داده است.

این دارو از دهه 1960 میلادی مورد استفاده قرار گرفته و برای کاهش التهاب در بیمارهایی همچون التهاب مفاصل به کار می رود.

تا به امروز بیش از 8 میلیون و 342 هزار نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند که از میان آنها بیش از 448 هزار نفر جان خود را از دست داده و 4 میلیون و 363 هزار تن نیز بهبود یافته اند.

آمریکا، انگلیس، برزیل، روسیه، هند و ایتالیا بالاترین آمار را در این زمینه دارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4382

به "خبرنگاران ادهانوم: جوانه های امید در مبارزه با کرونا نمایان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادهانوم: جوانه های امید در مبارزه با کرونا نمایان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید