حمله توئیتری آمریکایی ها به پزشکان این کشور

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نکست وب، هشتگ یادشده دکترها احمق هستند نام دارد و به نظر می رسد استفاده گسترده از آن ناشی از عدم رضایت بسیاری از مردم ایالات متحده از عملکرد پزشکان در این کشور است.

حمله توئیتری آمریکایی ها به پزشکان این کشور

در توئیت هایی که همراه با این هشتگ ارسال شده، بسیاری از کاربران از اینکه دکترها بیماری های آنها را جدی نگرفته و نگرانی ها و دغدغه هایشان را نادیده می گیرند، اظهار خشم و یاس نموده اند. همچنین برخی از آنها به خاطر تشخیص اشتباه بیماری هایشان که پیامدهای زیادی را برایشان به همراه آورده عصبانی بوده اند.

در یکی از این توئیت ها آمده است: در سن 14 سالگی به علت خستگی و درد مزمن نزد دکتر رفتم و او گفت احتمالا عاشق شده ام. با اضطراب زیاد به اتاقم برگشتم و واقعیات را نادیده گرفتم و به بدنم آسیب زدم. 11 سال بعد معین شد که دچار نوعی اختلال خواب بوده ام.

البته برخی نیز در برابر ارسال چنین توئیت هایی موضع گرفته اند و می گویند نباید برای اعتراض به عملکرد پزشکان از واژه های غیرمودبانه استفاده کرد. علاوه بر این، باید توجه داشت که پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها با مشکلاتی همچون فشار کاری فراوان، استرس گسترده و پرداخت های ناکافی روبرو هستند و لذا باید با آنها همدردی کرد.

یکی از منتقدان استفاده از این هشتگ نوشته است: دکترها احمق هستند هشتگ بسیار بدی است. یک دکتر هر هفته به طور متوسط 255 بیمار را ویزیت می نماید و باید سالها آموزش ببیند و تخصص کسب کند تا بتواند مردم را سالم نگه دارد. اجازه دهید شکرگذار این واقعیت باشیم که آنها علیرغم فشاری که تحمل می نمایند خدمات عالی ارائه می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9

به "حمله توئیتری آمریکایی ها به پزشکان این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله توئیتری آمریکایی ها به پزشکان این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید