جمع آوری افراد بی خانمان با ون های فرسوده ، انتقاد شدید رئیس شورای شهر از این موضوع

به گزارش مجله هاستفا، ریاست شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به بکارگیری ون های فرسوده برای گشت های ویژه فوریت های اجتماعی (حامی شهر) جهت انتقال افراد بی خانمان به مددسراها انتقاد کرد و گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

جمع آوری افراد بی خانمان با ون های فرسوده ، انتقاد شدید رئیس شورای شهر از این موضوع

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران پیش از شروع یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد استفاده از ون های فرسوده با پلاک تاکسی برای جمع آوری افراد بی خانمان و انتقال آنها به مددسراها، گفت: گلایه ای در مورد فرسودگی ون هایی که برای جابجا کردن بی خانمان ها مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد که قطعا این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

او در مورد بارش باران در مرکز و ایجاد ترافیک و وقوع آبگرفتگی در سطح شهر تهران، گفت: هنگامی که باران می آید در تهران با توجه به اینکه بارندگی کم داریم عادت به رانندگی در شرایط بارانی وجود ندارد و همین موضوع موجب ایجاد ترافیک می گردد. در حقیقت شهروندان به عادت همیشگی خود بیرون می آیند و بدون تغییر در رانندگی خود شاهد ایجاد ترافیک در سطح شهر بودیم.

رئیس شورای شهر تهران تاکید نمود: امروز بزرگراه صیاد شیرازی خروجی به سمت رسالت ترافیک شدید و فشرده ای داشت ولی آبگرفتگی های سطح شهر معمولا آبگرفتگی های محلی بودند. پل ها و جوی های آب گاهی با توجه به ریختن زباله می گیرند و سبب آبگرفتگی می شوند اما شبکه آب های سطحی تهران کار خود را به درستی انجام می دهد و اگر این شبکه وجود نداشت شرایط وحشتناکی رخ می داد.

چمران ادامه داد: امیدواریم باران باشد که از نعمت های آن در شرایط کم آبی موجود برخوردار شویم و مسائل آن را تحمل می کنیم. چه مسائلی که شهرداری موجب ایجاد آن می گردد و یا چه مسائلی که خودمان ایجاد می کنیم.

او در مورد خاموش بودن چراغ های هدایت و رانندگی نیز در ساعات شروعین صبح امروز گفت: این موضوع را دنبال می کنیم تا این چراغ ها کار خود را به درستی انجام دهند. ان شاالله پلیس نیز در کار این چراغ ها دخالت نکند. چرا که معمولا اینها به صورت برنامه ریزی شده کار می نمایند و دخالت کردن در آنها مسائلی را ایجاد می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11257

به "جمع آوری افراد بی خانمان با ون های فرسوده ، انتقاد شدید رئیس شورای شهر از این موضوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری افراد بی خانمان با ون های فرسوده ، انتقاد شدید رئیس شورای شهر از این موضوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید