جدیدترین و زیباترین مدل طراحی ناخن 2017

به گزارش مجله هاستفا، طراحی ناخن مدل های مختلفی دارد و بهتر است برای این کار در فصل بهار و تابستان از رنگ های شاد استفاده گردد. مدل های جدید طراحی ناخن را ببینید.

جدیدترین و زیباترین مدل طراحی ناخن 2017

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کمتر خانمی را می توانید بیابید که به طراحی ناخن و لاک های رنگی علاقه مند نباشد. دنیای لاک ها با رنگ های مختلفی که دارند این امکان را فراهم نموده اند که بتوان با استفاده از آن ها هر طرح و با هر رنگی را برای ناخن ها به وجود آورد. اگر از هواداران طراح های مختلف ناخن هستید پیشنهاد می کنیم تا سرانجام با خبرنگاران همراه باشید. در ادامه علاوه بر مدل های بسیار جدید و زیبای طراحی ناخن توصیه ها و نکات خاصی را قرار داده ایم که برای طراحی ناخن به یاری شما می آیند.

طرح های زیبا و متنوع زیادی برای ناخن وجود دارند که هیچ گاه از مد نمی افتد و می توانید آزادانه هر طرح و رنگی را که دوست دارید، از طرح های گل دار گرفته تا خال خالی و راه راه، برای ناخن های خود به کار گیرید. اگرچه انتخاب یک طرح برای ناخن هایتان امری کاملا سلیقه ای است اما پیشنهاد می گردد در فصل هایی مثل بهار و تابستان از رنگ های شاد با ترکیب سبز نارنجی و صورتی بهره ببرید. با این کار حس طراوت و تازگی بهار را با خود به همه جا خواهید برد.

نکاتی که برای طراحی ناخن باید بدانید

روش شستشو باید خیلی سریع اما با دقت و کنترل شده انجام بگیرد. اگر ناخن های شما خیلی کثیف اند سعی کنید با صابونی که درجه قلیایی متوسطی دارد آن را بشویید (بهتر است این کار از طریق مسواک انجام گردد)

برای طراحی روی ناخن باید سه حرکت را روی لاک اجرا کنید: اول اینکه قلم لاک زدنتان را در ظرف لاک پایین بیاورید و به اندازه آن را آغشته به لاک کنید. دوم اینکه وقتی می خواهید لاک بزنید، باید آن را بطور منظم پخش کنید تا همه ناخن را بگیرد و پستی و بلندی روی آن ایجاد نگردد. و نکته سوم این است که از پایه ناخن آغاز کنید، قلم را از راست به چپ و سپس بالا به پایین بکشید.

سعی کنید به گونه ای رنگ پایه را بزنید که احتیاج به دو بار لاک زدن نباشد چون روی هم قرار دریافت لایه ها باعث خرابی لاک می گردد و در نهایت جلوه خوبی برای طرح شما نخواهد داشت.

معمولا موقع لاک زدن قسمتی از آن از ناخن هایمان بیرون می زند و مسلما دوست دارید که این اتفاق نیفتد. با یک برس قدیمی آرایش، به اطراف ناخن هایتان استون بزنید تا لاک های این قسمت ها پاک گردد.

حداقل 5 تا 7 دقیقه صبر کنید تا لاک به طور کامل خشک گردد و بعد روی آن برق ناخن یا خشک کننده بزنید. این لایه پایانی نقش مهمی در تثبیت کار دارد.

پس از اینکه رنگ پایه خشک شد می توانید از طرح های مختلفی بر روی آن بهره ببرید. توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بهتر و رضایت بخش باید صبر و حوصله به خرج دهید. اگر برای این کار طرح خاصی به ذهنتان نمی رسد می توانید از طرح های بسیار زیبایی که در ادامه قرار داده ایم بهره ببرید.

جدیدترین و زیباترین مدل طراحی ناخن 2017

امیدواریم توصیه هایی که در رابطه با طراحی ناخن ذکر کردیم مفید واقع شده و از مدل های زیبای طراحی ناخن استفاده نموده باشید.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5454

به "جدیدترین و زیباترین مدل طراحی ناخن 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین و زیباترین مدل طراحی ناخن 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید