تیکدری: هدفم حضور در جام جهانی 2022 است، خیلی از تیم ها بیشتر از گل گهر هزینه کردند

به گزارش مجله هاستفا، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد، هدف اصلی او در فصل آینده درخشش در این تیم و حضور در جام جهانی قطر است.

تیکدری: هدفم حضور در جام جهانی 2022 است، خیلی از تیم ها بیشتر از گل گهر هزینه کردند

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم گل گهر سیرجان گفت: شرایط ما خوب است. خوشبختانه شاکله اصلی تیم حفظ شد و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند. امیدوارم با این بازیکنان و کادر فنی که داریم نتایج خوبی بگیریم. تمام هدف گل گهر این است که یک کار عظیم در فصل تازه انجام دهد.

وی در خصوص جدایی از تیم پرهواداری مثل تراکتور و حضور در گل گهر که به مقدار تراکتور هوادار ندارد، توضیح داد: تراکتور باشگاه عظیمی است و هوادارانش زبانزد هستند، ولی در فوتبال همواره ممکن است شرایط متفاوتی رقم بخورد. من در این فصل گل گهر را انتخاب کردم و کوشش می کنم تا برترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

تیکدری راجع به مبلغ سنگینی که باشگاه گل گهر برای گرفتن رضایت نامه او به باشگاه تراکتور داد، خاطر نشان کرد: من باید از باشگاه گل گهر و بعلاوه امیر قلعه نویی تشکر کنم. امیدوارم که جواب اعتماد امیرخان را بدهم و بازی های خوبی را برای گل گهر به نمایش بگذارم.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد گل گهر برای فصل آینده به صورت نجومی هزینه نموده است، گفت: معتقدم صحبت کردن در خصوص این چیزها درست نیست. گل گهر نسبت به خیلی از تیم ها کمتر هزینه نموده است و تیم هایی هستند که خیلی بیشتر از ما هزینه داشته اند. من فکر می کنم در فوتبال حرفه ای زیاد جالب نباشد که بخواهیم در خصوص این مسائل صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این پرسش که هدفش در فصل آینده چیست، گفت: هدف مهم من درخشش با پیراهن گل گهر است تا بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم و جدا از اینکه در رقابت های مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشم با تیم ملی به مسابقات جام جهانی هم بروم. می دانم که کار سختی دارم و برای رسیدن به هدفم باید خیلی کوشش کنم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8649

به "تیکدری: هدفم حضور در جام جهانی 2022 است، خیلی از تیم ها بیشتر از گل گهر هزینه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: هدفم حضور در جام جهانی 2022 است، خیلی از تیم ها بیشتر از گل گهر هزینه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید