تقابلِ حساس و دیدنی ایران با خولیو ولاسکو، جدال با لاجوردی پوشان

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال از روز آدینه شروع خواهد شد. ملی پوشان ایران که نتایج خوبی را در هفته نخست رقابت ها کسب نکردند حالا خود را مهیای دیدار و تقابل با ولاسکو خواهند کرد. ولاسکو که تیم ملی ایران را به امید کسب موفقیت با بازیکنان آرژانتین ترک نموده بود در انتها هفته نخستِ لیگ ملت ها همچون ایران بی نتیجه ماند.

تقابلِ حساس و دیدنی ایران با خولیو ولاسکو، جدال با لاجوردی پوشان

تیم ایران سه دیدار حساس و سخت در هفته دوم رقابت های لیگ ملت ها با ملی پوشان آرژانتین، ایتالیا و کانادا خواهد داشت اما شاید، دیدار با تیم ملی آرژانتین به دلیل میزبانی این کشور در این هفته و همچنین حضور خولیو ولاسکو از اهمیت بیش تری برخوردار باشد.

ولاسکو و یارانش نخستین حریف

ولاسکو و شاگردانش، نتیجهِ هفته نخست از رقابت ها را در حالی مقابل آمریکا 3 به 2 واگذار کردند که دو ست ابتدایی بازی را پیروز شده بودند. در نهایت تنها یک امتیاز کسب شده از این دیدار، آنها را در سرانجام هفته نخست مسابقات در رده سیزدهم قرار داد. آرژانتین در دو دیدار دیگر خود مقابل چین و بلغارستان نتایج را واگذار و تنها به یک امتیاز بسنده کرد.

زایتسف و لاجوردی پوشان

دیگر حریف ایران در هفته دوم رقابت ها، لاجوردی پوشان ایتالیا هستند که نتایج خوبی را در سرانجام هفته نخست کسب کردند و با کسب سه پیروزی و 8 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. شاید سخت ترین بازی ملی پوشانِ ایران جدال با لاجوردی پوشان و تقابل با زایتسف باشد. دیدار های ایران و ایتالیا همواره جذاب بوده است و این بار ملی پوشان به کسب برد احتیاج دارند و همین می توانند این دیدار را جذاب تر از گذشته کند. تیم ایتالیا با 8 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز بعد از برزیل عنوان دومی پرافتخار ترین تیم در رقابت های لیگ جهانی والیبال را در اختیار دارد.

کانادا سومین حریف

کانادا دیگر حریف ایران در هفته دوم است. کانادایی ها نیز همچون ایران تنها یک برد به دست آوردند و با کسب 3 امتیاز و یک پله پایین تر از ایران در صندلی یازدهم قرار دارند.

حال باید دید ایران در هفته دوم رقابت ها چگونه عمل خواهد نمود و آیا می تواند مقابل مربی پیشین خود پیروز به کسب پیروزی گردد یا خیر؟

برنامه بازی های ایران در هفته دوم رقابت های لیگ ملت ها:

* ایران - آرژانتین، شنبه 12 خرداد ساعت 4:40

* ایران - ایتالیا، یک شنبه 13 خرداد ساعت 1:40

* ایران - کانادا، یک شنبه 13 خرداد ساعت 23:40

تیم ایران در سال 2013 (نخستین حضور) با راهنمایی خولیو ولاسکو به مقام نهمی دست یافت، در سال 2014 (دومین حضور) با راهنمایی اسلوبودان کواچ عنوان چهارمی را به دست آورد، سال 2015 نیز تیم ایران در دومین حضور خود با اسلوبودان کواچ ضمن تثبیت صندلی خود در جمع هشت تیم برتر، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و در سال 2016 تیم ایران در بین 12 تیم شرکت کننده رتبه هشتم را به دست آورد. تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 و در نخستین سال مسئولیت ایگور کولاکوویچ در رتبه یازدهم این رقابت ها نهاده شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1003

به "تقابلِ حساس و دیدنی ایران با خولیو ولاسکو، جدال با لاجوردی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابلِ حساس و دیدنی ایران با خولیو ولاسکو، جدال با لاجوردی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید