تعبیر خواب پالتو

به گزارش مجله هاستفا، با تعبیر خواب پالتو، تعبیر خواب پالتو هدیه دریافت، تعبیر خواب پالتوی کهنه، تعبیر خواب پوشیدن پالتو در گرما و دیدن پالتوی شیک در خواب آشنا شوید

تعبیر خواب پالتو

سرویس سرگرمی - در خواب می توان از آنچه که در ذهن، جسم و ژرفای نفسمان می گذرد مطلع شد. دانستن آنچه که در رویا دیده شده بر ارتباط بیننده خواب با اطرافیانش تاثیر گذار بوده و زندگی او را تحت الشعاع قرار می دهد. کابران گرامی برای اطلاع از تفسیر هر یک از سمبل های دیده شده در خواب می توانند به مجموعه تعبیر خواب خبرنگاران رجوع نمایند.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

پالتوی بارانی: طرز فکر و رفتاری که به یاری آن با مسائل و موقعیت های سخت رو به رو می شویم؛ این تصویر معمولا در رویاهایی درباره همسر در گذشته فرد ظاهر می گردد و به اشک ها که راهی برای آزاد شدن احساس هستند اشاره می نماید. (کتاب فرهنگ تفسیر رویا)

تعبیر خواب پالتو

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: پالتو برای مردان متأهل همسر است و برای جوانان خانواده و برای دختران جوان نوید شوهر و تشکیل کانون گرم خانوادگی.

آنلی بیتون می گوید: دیدن پالتو در خواب علامت آن است که از مخالفت دیگران با آرای شما رنج خواهید کشید.

تعبیر خواب پالتوی شیک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر دیدید پالتوی نو و خوبی پوشیده اید از جانب خانواده آسودگی و فراغت خاطر تحصیل می کنید و اگر دختر جوانی در خواب خود ببینید که پالتوی شیکی پوشیده نوید اینست که در آینده نزدیک شوهر می نماید.

آنلی بیتون: دیدن یا پوشیدن پالتوی زیبا در خواب، نشانه رسیدن به آرزوهاست.

تعبیر خواب پالتو پوشیدن در تابستان

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که در تابستان و گرما پالتو پوشیده اید نشان آنست که در روزهای آینده زیان می بینید. اگر زنی ببیند که پالتوی شیکی پوشیده نزد شوهرش معزز و محترم خواهد شد.

تعبیر خواب پالتو هدیه دریافت و هدیه دادن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر پالتویی به کسی دادید او را حمایت می کنید و چنانچه او به شما پالتو داد مورد حمایت قرار می گیرید و خوب است.

آنلی بیتون: قرض دادن پالتو خود به دیگران در خواب، نشانه آن است که اشتباهات افراد ناشناس به زندگی شما زیان خواهد زد.

پالتوی کهنه و کثیف در خواب دیدن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: پالتوی پاره غم و غصه و ناراحتی خیال از جانب خانواده است و شغل. اگر دیدید پالتوی شما چرک و کثیف و آلوده است احتمالاً همسرتان بیمار می گردد یا از شما آزردگی دارد که در دل نگه داشته و افشا نمی نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: setare.com
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5181

به "تعبیر خواب پالتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب پالتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید