تری هتل؛اقامتگاه آینه های مکعبی در سوئد

به گزارش مجله هاستفا، یکی از مهم ترین مواردی که در سفر باید به آن توجه داشت محل اقامت است. بعضی از افراد دوست دارند در هتل های شیک اقامت داشته باشند و بعضی هم چادر زدن و یا اقامت در یک هتل غیرعادی را ترجیح می دهند.

تری هتل؛اقامتگاه آینه های مکعبی در سوئد

شما درصورتی که حق انتخاب داشته باشید ترجیح می دهید در زمان سفر کجا اقامت کنید؟ در یک هتل شیک، گران قیمت و البته متعارف یا جایی غیرعادی ولی لبریز از هیجان؟ در این مطلب با یکی از هتل های غیرعادی اما شگفت انگیز آشنا می شویم.

تری هتل با 5 اتاق درختی مجزا، در 50 کیلومتری شهر لولی در شمال سوئد قرار گرفته است.

هر کدامیک از اتاق ها با همکاری معماران برجسته اسکاندیناویایی در ارتفاع بین 4 و 6 متری ساخته شده اند و به وسیله پلکان، پل، یا پله های جمع شدنی قابل دسترس هستند.

اتاق های این اقامت گاه به صورت لانه پرنده مشابه لانه پرنده غول پیکر ، در بین تنه درختان احداث شده اند.

متفاوت ترین اتاق تری هتل، مکعبی به اضلاع 4 متر است که کاملا از آیینه پوشیده شده و محیط زیبای پیرامون خود را منعکس می نماید. آینه ها خانه ساخته شده را از چشم انداز طبیعی پیرامون آن مخفی می نماید. این اتاق با وجود زیبائی مشکلاتی هم دارد. مکعب آینه ای از زاویه های خاصی قابل دیدن نیست، بنابراین طراحان باید راهی برای جلوگیری از برخورد پرندگان با آن بیاندیشند.

در این خانه آینه ای داشتن یک تخت دونفره، توالت، سالن و یک تراس پشت بام، اقامتی عالی را برای دو نفر فراهم می نماید. دوش و سونا در دو ساختمان مجزا در کنار هم واقع شده اند. تمام اتاق های درخت WiFi رایگان دارند. برای غذا خوردن می توانید به مهمانخانه Britta که حدود 10 دقیقه با هتل فاصله دارد بروید.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5638

به "تری هتل؛اقامتگاه آینه های مکعبی در سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تری هتل؛اقامتگاه آینه های مکعبی در سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید