تام و جری به آسیا می آیند

به گزارش مجله هاستفا، تام و جری که به عنوان یکی از نمادین ترین انیمیشن های تاریخ شناخته می شود، در سری نو بومی سازی می شود تا مخاطبان آسیای جنوب شرقی را بیشتر با خود همراه کند.

تام و جری به آسیا می آیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، این موش و گربه در یک مجموعه کوتاه 7 قسمتی 3 دقیقه ای که در استودیوی مستقر در سنگاپور و با همکاری گروه انیمیشن کمپانی برادران وارنر تولید شده به خیابان ها، ساختمان ها و مکان های شهری سنگاپور می روند. یک اپیزود آزمایشی از این مجموعه ماه آگوست (مرداد-شهریور) پخش خواهد شد.

این سریال اواخر امسال از طریق شبکه کارتون در آسیا و اقیانوسیه و از طریق پلتفرم برادران وارنر دیسکاوری در جنوب شرقی آسیا، تایوان و هنگ کنگ پخش می شود و سپس در سطح بین المللی دیده خواهد شد.

در این مجموعه موسیقی و سبک انیمیشن کلاسیک دوران هانا-باربرا در دهه 1950 به کار گرفته شده ولی فضای آن، فضای مدرن سنگاپور است که مراکز تماشای آن به پس زمینه های اثر طنزآمیزی با مرکزیت تام و جری بدل شده است.

ویشنو آتریا، معاون ارشد انیمیشن برادران وارنر و استودیوی کارتون نت ورک، گفت: تام و جری دو چهره از محبوب ترین شخصیت های ما هستند که ثابت می کنند خنده می تواند برای هر مخاطبی ترجمه شود. طرفداران در آسیا مدت هاست که این شخصیت ها را پذیرفته اند و خیلی خوب است که در نهایت نسخه ای به آن ها بدهیم تا آن را مال خودشان بدانند.

داستان و تولید این مجموعه از طریق کمپانی سنگاپوری شکل می گیرد. در همین حال برنامه هایی برای عرضه محصولاتی از برند تام و جری برای تکمیل این مجموعه تا اواخر امسال پیش بینی شده است.

تام و جری یکی از فرنچایزهای برادران وارنر دیسکاوری است که 50 میلیون دنبال کننده در سطح اجتماعی جهانی دارد و تقریباً 30 میلیارد دقیقه از آن در کانال یوتیوب برادران وارنر تماشا شده است. در طول 83 سال، بیش از 500 قسمت و 15 فیلم از این کارتون ساخته شده که برنده 7 جایزه اسکار شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12543

به "تام و جری به آسیا می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام و جری به آسیا می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید