بیش از 90 درصد دانشگاه های دولتی قابلیت برگزاری کلاس های الکترونیک را دارند

به گزارش مجله هاستفا، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: خوشبختانه امروز افزون بر 90 درصد از دانشگاه های دولتی کشور می توانند آموزش الکترونیکی را به دانشجویان خود در سطوح مختلف ارائه کنند.

بیش از 90 درصد دانشگاه های دولتی قابلیت برگزاری کلاس های الکترونیک را دارند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم ، در نشست وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه با جمعی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به فعالیت های وزارت علوم در زمینه مدیریت شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا گفت: از چهارم اسفند ماه فعالیت وزارت علوم با هدف به حداقل رساندن آسیب ها، جبران کاستی های آموزشی، بهره مندی از امکانات آموزش الکترونیکی و آمادگی در صورت تداوم مشکل و حفظ ظرفیت های به دست آمده برای آینده، در صورت روبرو شدن با شرایط مشابه کار خود را آغاز کرد.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: در هفتم اسفندماه نشستی نیز با معاونان آموزشی دانشگاه ها برگزار گشت، دهم اسفند بخشنامه ای در خصوص توجه و تأکید بر ادامه فعالیت های آموزشی به صورت مجازی به دانشگاه ها ابلاغ شد و برای حمایت، هماهنگی و پشتیبانی های ضروری کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی نیز در وزارت عتف تشکیل داده شد.

معاون آموزشی وزارت علوم در ادامه به دیگر اقدامات حوزه آموزشی آموزش عالی اشاره و اظهار کرد: برای بهره مندی دانشگاه ها از ترافیک رایگان و در جهت تکمیل زیرساخت های لازم در توسعه آموزش مجازی با وزارت ارتباطات مکاتبه شد که امیدواریم این حمایت در تمام استان ها محقق شود.

وی اضافه نمود: در جهت حضور در عرصه بین المللی و همفکری و بهره مندی از تجربیات سایر کشور های درگیر با مشکل بیماری کرونا، در 3 نشست ویدئو کنفرانسی که توسط سازمان یونسکو ترتیب داده شده بود مشارکت داشته و نظرات و تجربیات خود را ارائه کردیم. خوشبختانه امروز افزون بر 90 درصد از دانشگاه های دولتی کشور می توانند آموزش الکترونیکی را به دانشجویان خود در سطوح مختلف ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3528

به "بیش از 90 درصد دانشگاه های دولتی قابلیت برگزاری کلاس های الکترونیک را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 90 درصد دانشگاه های دولتی قابلیت برگزاری کلاس های الکترونیک را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید