آنالیز 4 پروژه سامان دهی در ابنیه تاریخی و موقوفه استان زنجان

به گزارش مجله هاستفا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از تعامل با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مورد ابینه تاریخی وقف شده اطلاع داد.

آنالیز 4 پروژه سامان دهی در ابنیه تاریخی و موقوفه استان زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند یکشنبه 15 تیرماه در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: موقوفات بخشی از حافظه تاریخی و مذهبی استان زنجان در سطح کشور و دنیای اسلام است و احیا و نگهداری آن ها بر اساس نیات واقفین امری است که باید با همکاری تعامل بین اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مورد ابینه تاریخی وقف شده محقق گردد.

او گفت: این همکاری، تفاهم و تعامل حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی را تسهیل نموده و موجب اجرای آن ها به طور تخصصی خواهد شد.

ارجمند اضافه نمود: در این نشست آنالیز و مطالعه طرح جامعه بقعه قیدار نبی (ع)، طرح جامع امامزاده اسماعیل شناط ابهر، کاروانسرای عباسی شهر نیک پی و مجموعه بقعه چلبی اوغلو سلطانیه انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تأکید کرد: امید است که درنتیجهٔ چنین تعاملات و جلساتی، کارهایی ماندگار و ارزشمند در جامعه به ودیعه مانده و در راستای حل مسائل جامعه نیز به کار آید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4540

به "آنالیز 4 پروژه سامان دهی در ابنیه تاریخی و موقوفه استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 4 پروژه سامان دهی در ابنیه تاریخی و موقوفه استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید