بازی نو ترمیناتور در سبک بقا و دنیا باز ساخته می گردد؛ تیزر آن را دیدن کنید

به گزارش مجله هاستفا، استودیوی Nacon به تازگی با پخش تیزری اعلام نموده که در حال ساخت یک بازی در سبک بقا بر اساس مجموعه ترمیناتور است.

بازی نو ترمیناتور در سبک بقا و دنیا باز ساخته می گردد؛ تیزر آن را دیدن کنید

مجموعه فیلم های ترمیناتور، برای تبدیل شدن به بازی های ویدیویی بسیار مناسب هستند. شخصیت اصلی این سری به مقدار ای نمادین است که در بازی هایی نظیر فورتنایت و مرتال کامبت 11 به عنوان مهمان حضور داشته است. از طرفی اخیرا شاهد بازی Terminator: Resistance از استودیوی Teyon بوده ایم که به صورت اول شخص منتشر شد. حال به نظر می رسد که استودیوی کمپانی Nacon در شهر میلان در حال ساخت یک بازی نو بر اساس این مجموعه علمی تخیلی است.

رویداد Nacons Connect تعدادی از بازی های در دست ساخت این استودیو را نشان داد، از جمله RoboCop: Rogue City که در سبک تیراندازی اول شخص بر اساس فیلم های اکشن روبوکاپ ساخته می گردد و بازی Lord of the Rings: Gollum که قرار است در 1 سپتامبر (10 شهریور 1401) عرضه گردد. از طرفی شاهد تیزری از بازی نو ترمیناتور بودیم که به نظر می رسد که از یک داستان نو بر اساس رویدادهای مجموعه بهره می برد.

تیزر منتشر شده لحنی تاریک و آخرالزمانی با حضور ربات T-800 دارد. استودیو تایید نموده که بازی در جریان عواقب فیلم Judgment Day و بعلاوه قبل از تشکیل گروه مقاومت جان کانر اتفاق می افتد. این اثر بعلاوه دارای یک دنیا باز با عناصر بقا است که به نوعی اولین بازی ترمیناتور از این نظر محسوب می گردد. در بازی بازیکنان در قالب گروهی از بازماندگان آخرالزمان هسته ای قرار می گیرند که برای زنده ماندن باید مبارزه نمایند.

در حالی که این تیزر حاوی گیم پلی بازی نیست، با این حال تهدید ربات های ترمیناتور را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که موسیقی نمادین سریال نیز در انتهای تریلر شنیده می گردد. بسیاری از هواداران امیدوارند که این بازی داستان ماهیت وحشتناک ربات های شرور را نیز به تصویر بکشد و نشان دهد که گروه مقاومت جان کانر چگونه تشکیل شده است.

Terminator Survival Project برای رایانه های شخصی و کنسول ها در حال توسعه است، اما در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای آن ذکر نشده است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10470

به "بازی نو ترمیناتور در سبک بقا و دنیا باز ساخته می گردد؛ تیزر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نو ترمیناتور در سبک بقا و دنیا باز ساخته می گردد؛ تیزر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید