بازدید پنگوئن های باغ وحش کانزاس از یک موزه هنری ، نظر پنگوئن ها درباره نقاشی های باروک و مونه چیست؟

به گزارش مجله هاستفا، سه پنگوئن هامبولت باغ وحش کانزاس سیتی از موزه هنری نلسون آتکینز در مجاورت باغ وحش بازدید کردند.

بازدید پنگوئن های باغ وحش کانزاس از یک موزه هنری ، نظر پنگوئن ها درباره نقاشی های باروک و مونه چیست؟

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران - رندی ویستوف ، مدیر اجرایی باغ وحش گفت: ما همواره به دنبال راه هایی برای غنی سازی زندگی آنها هستیم تا برای آنها روزهای خوبی بسازیم و در این دوره قرنطینه، حیوانات ما واقعاً از نبود بازدید نماینده رنج می برند.

این دو نهاد با هماهنگی هم این رویداد را رقم زدند. به گفته مدیر موزه، جولیان زوگازاگوئیتیا ، پرندگان به اثار کارواجیو واکنش بهتری نسبت به مونه نشان دادند. شاید رنگ خاکی از نقاشی های باروک تاثیر کمتری نسبت به عمق و سایه غیرمعمول نقاشی های کارواجیو برای پنگوئن ها داشته است.

پنگوئن های هامبولت با مراقبت انسان می توانند به خوبی نزدیک به 30 سال زندگی نمایند. ولی در طبیعت، آنها با از بین رفتن زیستگاه خود روبرو هستند و از صید بی رویه ماهی هایی که منابع غذایی آنها را شکل می دهد، رنج می برند.

ویستوف می گوید: متأسفانه ، پنگوئن های ما نمی توانند با ما صحبت نمایند، اما فکر می کنیم که آنها تجربه بسیار جالبی را در این موزه داشته اند!

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3546

به "بازدید پنگوئن های باغ وحش کانزاس از یک موزه هنری ، نظر پنگوئن ها درباره نقاشی های باروک و مونه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید پنگوئن های باغ وحش کانزاس از یک موزه هنری ، نظر پنگوئن ها درباره نقاشی های باروک و مونه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید