این مکان های باورنکردنی بهشت روی زمین هستند

به گزارش مجله هاستفا، مکان های باورنکردنی در جهان وجود دارند که به علت دورافتادگی بهشتی بکر مانده اند با ما باشید تا این مکان ها را به شما معرفی کنیم.

این مکان های باورنکردنی بهشت روی زمین هستند

بر روی این کره خاکی، مکان های باورنکردنی طبیعی وجود دارد که گاهی اوقات تداعی کننده بهشت است. گویی قطعه ای از بهشت بر روی زمین به تصویر کشیده شده است با خبرنگاران همراه باشید تا بهشت روی زمین را پیدا کنید .

پیانو گراند (Piano Grande)، آمبریا (Umbria)، ایتالیا

پیانو گراند در ایتالیا، یکی از بهترین و با شکوه ترین مکان های باورنکردنی در قاره اروپا است که در ارتفاع 4000 فوتی واقع شده است و توسط رشته کوه های زیبا محاصره شده است. در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن، می توان نمایشی خیره کننده و فوق العاده از گل های معروف این منطقه را دید.

Seljavallalaug، ایسلند

استخر طبیعی مناسب برای شنا با آب گرم که در میان تپه های پای کوه، در جنوب ایسلند پنهان شده است. کمتر کسی از وجود این استخر پنهان باخبر است. زمانی که در این آب طبیعی و خودجوش در میان طبیعتی زیبا قرار می گیرید، حس عجیبی به شما دست می دهد، گویی شما تنها کسی هستید که در این سیاره زندگی می کنید.

گویانا (Guyana)

یکی از مکان های باورنکردنی که تقریبا می توان گفت تنها منطقه ای است که در این جنگل بارانی و در جهان، بکر و دست نخورده باقی مانده، زیرا هیچ جاده ای برای دسترسی به آن وجود ندارد. آبشار کایتور نیز که در این جنگل وجود دارد، یکی از مواردی است که به هیچ عنوان نمی توانید از آن چشم بردارید.

مکان های باورنکردنی در جنوب چین

یکی از مکان های باورنکردنی جهان، کوه هایی است که در محدوده کارست (karst mountains) در نزدیکی گویلین (Guilin) در جنوب چین قرار گفته است. این کوه های جادویی، شبیه به یک نقاشی و اثری خلاقانه هستند. این دقیقا همان چیزی است که در جهان واقعی باید دیده شود.

ایسلا د پروویدنسیا (Isla de Providencia)، کلمبیا

جزیره ای کوچک و شاعرانه در کارائیب، که توسط دریای هفت رنگ احاطه شده است. دسترسی به این منطقه سخت بوده و تقریبا می توان گفت توریستی نیست. شبیه به یک شایعه است، اما گفته می شود که گنج هنری مورگان، دزدان دریایی در این منطقه کوچک مدفون شده است.

Parc National des Calanques، فرانسه

طیف وسیعی از صخره های شگفت انگیز سنگ آهکی و جهت های پیاده روی، فقط در جنوب غرب مارسی قابل مشاهده است؛ جایی که در سواحل جنوب غربی اروپا واقع شده است و هیچ جاده ساحلی در آن وجود ندارد. این صخره ها را فقط می توان در این مکان های باورنکردنی پیدا کرد.

فرانسچوک (Franschhoek)، آفریقای جنوبی

اصلا جای تعجب ندارد که دریانوردان، کاوش خود را در دهه 1500 با رسیدن به این دشت سر سبز روی زمین که دارای طبیعتی باور نکردنی است، متوقف کرده اند. حتی گفته می شود این منطقه، دارای بهترین کشاورزی در کشور است.

آتاکاما (Atacama)، شیلی

این نوار 620 مایلی از آند، مرتفع ترین و خشک ترین بیابان جهان است. در نگاه اول بیشتر شبیه به جهنم به نظر می رسد تا بهشت روی زمین، گویی زمینی بی روح توسط هیولای آتشفشانی، حلق آویز شده است. در بررسی دقیق تر، متوجه اکو سیستم متفاوت این منطقه خواهید شد. نقاط اشتراک این بیابان، با مریخ بیشتر از زمین است. تنوع رنگی فوق العاده ای در این منطقه حاکم است. رنگ صخره ها قرمز، تالاب به رنگ آبی کبالت و کوه ها به رنگ بنفش در کنار حیات وحش غنی، بر زیبایی های این زمین افزوده است. باید دقیق تر نگاه کنید تا چشم انداز فوق العاده این بیابان خاص را درک کنید.

گلندالف (Glendalough)، ایرلند

عبارت کشور خود خدا اولین بار توسط ادوارد دو بویز (Edward du Bois) در سال 1807 برای توصیف کوه های ویکلو (Wicklow) ایرلند مورد استفاده قرار گرفت. گلندالف، یکی از مناطق برجسته است و در مرکز آن، شهری باستانی و ماندگار به جا مانده که آثار مذهبی قدیمی و برجی 30 متری در آن مشاهده می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5285

به "این مکان های باورنکردنی بهشت روی زمین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مکان های باورنکردنی بهشت روی زمین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید