ایران در مزایده فدراسیون جهانی والیبال ضعیف عمل کرد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی والیبال به تازگی میزبانان لیگ 2022 را اعلام نمود و کشورهای برزیل، فیلیپین، روسیه، بلغارستان و ژاپن به عنوان میزبانان در مرحله گروهی معرفی شدند. ایران در حالی از کسب میزبانی بازماند که در سال 2018 و 2019 در زمان ریاست احمد ضیایی پیروز شده بود میزبانی مسابقات را برعهده گیرد. حتی در سال 2019 دو هفته میزبانی به ایران تعلق گرفت.

ایران در مزایده فدراسیون جهانی والیبال ضعیف عمل کرد

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران درباره عدم ناکامی ایران در کسب میزبانی لیگ ملت های 2022 گفت: لیگ ملت ها یک لیگ مالی است که به مزایده گذاشته می گردد. پایه این مزایده 100 هزار دلار بوده و میزبانی به برترین پیشنهادها تعلق می گرفت.

وی تاکید نمود: با توجه به شرایط ارزی کشور، ایران ضعیف تر از سایر کشورها در این مزایده شرکت کرد و 11 کشور دیگر قوی تر بودند. در این مزایده شرکت کردیم اما کشورهای دیگر امتیازهای بهتری به فدراسیون جهانی والیبال دادند.

دبیر کل فدراسیون ادامه داد: اسپانسرهای FIVB یکی از آیتم های آنالیز میزبانان بودند که در نهایت فدراسیون جهانی با اسپانسرهای خود، کشورهای میزبان را آنالیز کرد. ایران نتوانست در این مزایده قوی عمل کند. در نتیجه میزبانی به ایران تعلق نگرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9389

به "ایران در مزایده فدراسیون جهانی والیبال ضعیف عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در مزایده فدراسیون جهانی والیبال ضعیف عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید