اپل احتمالا چیپست M2 را سال 2022 با مک بوک ایر تازه معرفی می نماید

به گزارش مجله هاستفا، طبق اعلام یکی از افشاگران مشهور، اپل میخواهد در نیمه نخست 2022 همراه با مک بوک ایر نو از چیپست M2 رونمایی کند. گفته می گردد کاربران برای خرید این مک بوک ایر بین چندین رنگ مختلف می توانند دست به انتخاب بزنند. به گفته او، اپل چیپست M1X را به مک های پرو اختصاص داده است که این یعنی احتمالا برای مک بوک پرو و مدل های قدرتمندتر و عظیم تر آی مک مورد استفاده قرار می گیرد.

اپل احتمالا چیپست M2 را سال 2022 با مک بوک ایر تازه معرفی می نماید

این اولین باری نیست که یک افشاگر به بهره گیری مک بوک ایر نو از چیپست M2 اپل اشاره می نماید و مدتی قبل Jon Prosser هم گفت که نسل نو مک بوک ایر با رنگ های مشابه آی مک و چیپست M2 راهی بازار خواهد شد. اگرچه این افشاگر مدعی شده مک بوک ایر موردنظر صرفا از چیپست M2 بهره می برد، اما خبرگزاری بلومبرگ اعلام نموده که مدل رده بالای مک بوک ایر مجهز به M1X خواهد بود.

در هر صورت این افشاگر که با نام کاربری Dylandkt در شبکه های اجتماعی فعالیت می نماید، در زمینه پیش بینی درست اطلاعات مربوط به محصولات اپل ید طولایی دارد. به نام مثال، این افشاگر در نوامبر 2020 (5 ماه پیش از معرفی نسل نو آیپد پرو) گفته بود که آیپد پروی نو همراه با تراشه M1 معرفی خواهد شد. در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد، بدون شک طی ماه­های آینده گزارش­های بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

منبع: MacRumors

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8193

به "اپل احتمالا چیپست M2 را سال 2022 با مک بوک ایر تازه معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا چیپست M2 را سال 2022 با مک بوک ایر تازه معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید