اقدامات چشم گیر اشغالگران آمریکایی برای غارت هر چه بیشتر نفت سوریه

به گزارش مجله هاستفا، نظامیان تروریست آمریکا از چند روز پیش تا کنون، به شدت در حال تجهیز و احداث مقر های نظامی در استان های دیرالزور و حسکه در شرق و شمال شرق سوریه هستند تا بتوانند نفت بیشتری غارت کنند.

اقدامات چشم گیر اشغالگران آمریکایی برای غارت هر چه بیشتر نفت سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظامیان اشغالگر و تروریست آمریکایی، در حال تثبیت نفوذ خود در شرق و شمال شرق سوریه هستند؛ مناطقی که منابع مهم و حیاتی نفتی سوریه در آن واقع شده است.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به تروریستها- امروز (چهارشنبه) گزارش داد که نیرو های آمریکایی همچنان به صورت بی وقفه در حال تثبیت مجدد نفوذ خود به صورت کامل در منطقه شرق فرات هستند.

این مرکز خبر داد که به صورت دائمی، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد پایگاه های آمریکا در این منطقه می شود و این پایگاه ها همچنان در حال تجهیز هستند.

دیدبان با بیان اینکه عملیات گسترش پایگاه میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور و تجهیز سایر پایگاه ها در آن، همچنان ادامه دارد، تأکید کرد، نشست ها و دیدار ها و بازدید هایی (از سوی مسئولان آمریکایی) از این پایگاه ها و مقر ها صورت می گیرد.

به گزارش این مرکز، عملیات گسترش این پایگاه، از زمانی آغاز شد که طی روز های اخیر، ده ها کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی و اسلحه و مهمات به همراه عناصر تروریست آمریکا و نیرو های حاضر در ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش، وارد این منطقه شدند.

بنا بر این گزارش، افزون بر این اقدامات، گشتی هایی نیز به صورت روزانه در حال گشت زنی در بزرگراه بین المللی حلب-حسکه هستند.

در همین ارتباط، شبکه خبری العالم نیز به نقل از منابع آگاه خبر داد که نیرو های آمریکایی در حال حاضر، مشغول تقویت گسترده حضور خود در مناطق تولید نفت و گاز در ریف حسکه سوریه هستند.

این منابع تأکید کردند که نیرو های آمریکایی در حال تجهیز مقر های خود در الشدادی واقع در استان حسکه هستند و این مناطق به خاطر وجود منابع نفتی برای اشغالگران آمریکایی حائز اهمیت است.

دیدبان نیز چند روز پیش خبر داد که عناصر آمریکایی در منطقه الجزرات در غرب استان دیرالزور، یک پایگاه نظامی ایجاد کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4038

به "اقدامات چشم گیر اشغالگران آمریکایی برای غارت هر چه بیشتر نفت سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات چشم گیر اشغالگران آمریکایی برای غارت هر چه بیشتر نفت سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید