استیلی و نقش پدرانه برای تیم فوتبال امید

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی ابتدا به عنوان مدیر در تیم حضور داشت و حالا با وجود انتخاب به عنوان سرمربی و فعالیت پررنگ در این بخش مجبور است به دلیل شرایط ویژه فدراسیون فوتبال همچنان نقش ها و مسئولیت های متعدد دیگری را نیز بر عهده بگیرد.

استیلی و نقش پدرانه برای تیم فوتبال امید

در شرایط نامطلوب اقتصادی فدراسیون فوتبال استیلی پیروز به جلب حمایت همراه اول به عنوان اسپانسر تیم امید شد تا هزینه های این تیم را تامین کند ، همچنین به عنوان مدیری که دو سال است در کنار این تیم حضور داشته شخصا یک ماه پیش به تایلند سفر کرد تا شرایط شهر میزبان بازی ها را به دقت آنالیز کند و حالا با عبور از دغدغه های مدیریتی و اقتصادی و فنی که ظاهرا شرایط خوبی را برای این تیم ایجاد نموده استیلی به نخستین بازی تیمش در مسابقات نزدیک می گردد.

سرمربی با تجربه ای که مدرک مربیگری پرولایسنس فوتبال را نیز دریافت نموده و حالا روی مسائل فنی تیمش برای تقابل با رقیبان تمرکز دارد.

در واقع باید گفت آماده سازی و رسیدن تیم امید تا این مرحله حاصل زحمات و کوشش های شبانه روزی حمید استیلی است که در این دو سال پدرانه در کنار تیم امید حضور داشته و کوشش نموده با استفاده از ارتباطات و توان خودش مسائل این تیم را در شرایط سخت و بحرانی فدراسیون فوتبال حل نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2371

به "استیلی و نقش پدرانه برای تیم فوتبال امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی و نقش پدرانه برای تیم فوتبال امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید