اردوغان: همسر البغدادی را دستگیر کردیم و مثل آنها جنجال به پا نکردیم

به گزارش مجله هاستفا، فارس نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، بازداشت همسر ابوبکر البغدادی سرکرده پیشین تکفیری های داعش را تأیید کرد.

اردوغان: همسر البغدادی را دستگیر کردیم و مثل آنها جنجال به پا نکردیم

بنا به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان طی سخنانی در مورد وضعیت همسر البغدادی شرح داد: البغدادی خود را درون تونلی نابود کرد و آمریکا در حال سر و صدا کردن (درباره این قضیه) است. من برای اولین بار شرح می دهم که ما همسر البغدادی را دستگیر کردیم و (در این خصوص) سر و صدا برپا نمی کنیم.

رئیس جمهور ترکیه طی سخنرانی در دانشگاهی در آنکارا شرح داد که ترکیه بیش از یک هفته بعد از آنکه البغدادی در حین حمله نیروهای ویژه آمریکا خودکشی کرد، همسر این سرنموده سابق داعش را بازداشت نموده بود.

وی در این خصوص شرح داد: آمریکا می گوید البغدادی خود را در تونلی کشته است. آنها در این خصوص آغاز به سروصدا کردن (جنجال به راه انداختن) نموده اند اما من اینجا برای اولین بار اعلام می کنم: ما همسرش را دستگیر کردیم و مثل آنها جنجال به راه ننداخته ایم. ما همچنین خواهر و شوهر خواهرش را در سوریه بازداشت کردیم.

اظهارات اردوغان در شرایطی مطرح شده است که یکی از مقامات ارشد ترکیه اوایل هفته جاری مدعی شده بودترکیه خواهر و شوهر خواهر البغدادی و دختر وی را بازداشت نموده است.

بیشتر بخوانید:تصاویر| این زن معدن طلای ابوبکر البغدادی است؛ اردوغان برگ برنده اش را رو کرد!

310 310

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1330

به "اردوغان: همسر البغدادی را دستگیر کردیم و مثل آنها جنجال به پا نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: همسر البغدادی را دستگیر کردیم و مثل آنها جنجال به پا نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید