ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در البرز

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/البرز رئیس دادگستری ساوجبلاغ با اعلام آزادسازی 135 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته، حجم آزادسازی ها از ابتدای سال در این شهرستان را بیش از 811 هکتار اعلام کرد.

ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در البرز

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

احمد نوروزی از تخریب چندین ویلای غیرمجاز در این حوزه قضایی اطلاع داد و گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان ساوجبلاغ چندین ویلا و قطعه بندی قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه اعمال قانون در منطقه اسماعیل آباد در حوزه بخشداری مرکزی ساوجبلاغ اتفاق افتاده بیان نمود: در این منطقه موارد متعدد از قطعه بندی، ویلا، بنا و دیوارکشی قلع و قمع شد که مساحت اراضی آزادسازی شده به 135 هکتار می رسد.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرستان ساوجبلاغ یکی از مقاصد مهم تغییر کاربری در استان البرز است متذکر شد: با شروع به فعالیت قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری در این شهرستان، بیش از 811 هکتار در این حوزه قضایی آزادسازی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6032

به "ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید