آماده سازی 14 مرکز اسکان اضطراری برای زائران در مشهد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون شهردار و قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد از ارائه خدمات اسکان اضطراری به زائران علی بن موسی الرضا(ع) با فعال سازی 8 مرکز اسکان برای زائران مشرف شده به مشهدالرضا با خودروی شخصی و 6 مرکز اسکان زائران پیاده با توجه به کاهش شدید دمای هوای مشهد و سرمای شبانه اطلاع داد.

آماده سازی 14 مرکز اسکان اضطراری برای زائران در مشهد

مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دمای هوا به ویژه دمای شبانه طی روزهای اخیر در مشهد و ورود بالغ بر 6000 نفر زائر پیاده در ایام شهادت امام رضا(ع) به مشهدالرضا با هماهنگی های اجرا شده با کلیه بخش های مدیریت شهری در مجموع 14 مرکز اسکان اضطراری برای ارائه خدمت به زائران رضوی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران عزیز، در مجموع بیش از 270 نفر از نیروهای برطرف سد معبر جهت تکریم زائران و راهنمایی آنها به این مراکز اسکان به صورت آماده باش مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، یعقوبی ادامه داد: این مراکز ظرفیت ارائه خدمت به بیش از 10 هزار زائر را دارند که شب گذشته بیش از 4000 نفر از زائران در این مراکز اسکان داده شدند و با هماهنگی های اجرا شده این مراکز به صورت مکرر به وسیله نیروهای خدمات شهری نظافت و ضد عفونی می شوند.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد اعلام نمود: با توجه به سرمای هوا در این مراکز، امکانات رفاهی و سیستم گرمایشی تعبیه شده است و کوشش شده تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خدمت رسانی مطلوبی به زائران حریم مطهر رضوی صورت گیرد، تا هیچ کدام از زائران امام مهربانی ها در این ایام بدون اسکان نباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8896

به "آماده سازی 14 مرکز اسکان اضطراری برای زائران در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 14 مرکز اسکان اضطراری برای زائران در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید