مجید جلالی: جریمه کردن تیم مدیریت نیست؛ شیعی این کارها را کجا یاد گرفته است؟، مرا نمی خواهد، بگوید خداحافظ!

به گزارش مجله هاستفا، مجید جلالی، سرمربی پیکان رفتار مدیرعامل باشگاه در جریمه کردن اعضای تیم را محکوم کرد.

مجید جلالی: جریمه کردن تیم مدیریت نیست؛ شیعی این کارها را کجا یاد گرفته است؟، مرا نمی خواهد، بگوید خداحافظ!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی مازندران گفت: در تمام سال هایی که کار می کنم برای اولین بار است در چنین شرایطی قرار داریم. یک زمانی هست که یکی دو بازی خوب بازی می کنید و می بازید اما اینکه 6،7 بازی کوشش می کنی و بازنده هستید، برایم سخت و قابل هضم نیست. بازی دست مان است و موقعیت هایی که راحت می توانستند گل شوند را نمی زنیم و راحت دقایق آخر گل می خوریم. ناراحت نماینده است و امیدوارم دیگر برای هیچ مربی چنین شرایطی پیش نیاید.

وی در واکنش به جریمه 20 درصدی اعضای تیم فوتبال پیکان از سوی محمود شیعی مدیرعامل باشگاه گفت: مصاحبه ایشان را خواندم. اینکه در روزهای سخت فرار رو به جلو کنیم، کار مدیریتی نیست. وقتی به روزهای سخت برسیم، همه باید سهم خودمان را برداریم. ایشان (مدیرعامل پیکان) گفته که پیکان تاکنون اینطور نشده بود، مگر من در کار مربیگری ام اینطوری شده بودم؟ وقتی بازی تمام شد، ایشان که باتجربه است نباید عصبی می شد و صحبت از جریمه تیم می کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: بهتر است او در قبال کوتاهی هایی که باشگاه نموده، صحبت کند. اگر قرار است این صحبت ها در رسانه ها مطرح گردد، کار خوبی نیست. همه بازی مان را دیدند و اصلا خوب کار ننموده و در واقع بد بازی کردیم اما دلیلی ندارد در رسانه تیم را جریمه نمایند. نمی فهمم این کار را کجا یاد می گیرند. مربی کارش را می نماید و اگر او را نمی خواهید، بگویید خداحافظ. اگر قرار است در رسانه ها صحبت نمایند، سهم شان را تنها در پیروزی برنداشته و موقع باخت نیز سهم شان را بردارند. مگر می گردد تیم به اینجا برسد و فقط مربی و بازیکن مقصر باشند؟ دو سال خوب بودیم و الان هم تیم بدی نیستیم. در حال حاضر به شرایط بدی خورده ایم اما کسی نباید در رسانه ها مصاحبه نموده یا تهدید و جریمه کند.

جلالی با بیان اینکه کسی حق ندارد این گونه صحبت کند، اضافه نمود: اصلا تصمیم بگیرید، جریمه کنید، قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ اصلا توقع نداشتم چنین صحبت هایی مطرح نمایند. در جلسه ای که هفته گذشته در پیکان داشتیم، آقایان گفتند می خواهیم کار فرهنگی کنیم، به طوری که در کشور جا بیفتد که کسی نباید عصبی و احساسی تصمیم بگیرد اما بعد بازی این چنین حرف می زنند. این کار خوب نیست و توقع آن را نداشتم. مسئولیت شکست بر عهده من است. به چه علت بازیکن را جریمه می کنید؟ من را جریمه کنید. بروید اثبات کنید که مقصر شکست ها من بودم، نه اینکه در رسانه ها اینگونه صحبت کنید. این کار اصلا موجه نیست.

وی توضیح داد: اولا تیم در هر سطحی که باشد، مسائل خاص خودش را دارد. در روزهای خوب همه می گویند عیب ندارد و پشت نتایج قرار می گیرند. الان مربی پیکان هستم و اگر فردا بگویند مربی پیکان نیستی، باز هم مسائل را در رسانه ها نمی گویم. اگر می خواهیم فرهنگ سازی کنیم، این نوع برخوردها مدیریتی و تخصصی نیست. از این موضوع خیلی ناراحتم و شنبه در جلسه هیئت مدیره شرکت نموده و نقطه نظراتم را می گویم. اگر دوست داشتند مخلص شان هستم، در غیر این صورت می روم. خودشان می دانند چقدر خدمت نموده ام. بازیکنان جوان پیکان را امروز دیدید که پنج نفر از تیم امید بودند. به این کارم افتخار می کنم اما به خاطر نتایجی که کسب شده، ناراحتم و دنبال راهی هستم. شنبه با اعضای هیئت مدیره صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه چرا مسائل تیمش را نمی گوید، بیان کرد: اینها مربوط به تیم است، شاید در آینده به عنوان تجربه به مربیان جوان بگویم، اما اینکه در رسانه ها بگوییم، کار درستی نیست. اگر در پیکان ادامه بدهم، حتما پیکان جدیدی را خواهید دید. تیم حتما باید ترمیم گردد.

جلالی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر جای مدیرعامل باشگاه بود، چه تصمیمی می گرفت، گفت: شنبه در جلسه شرکت نموده و می گفتم به دردمان نمی خوری و خداحافظ. تا الان در تیم های زیادی کار نموده ام و این موضوع را به هیئت مدیره باشگاه گفته ام. دو بار به جایی رسیدم که استعفاء دادم و گفتم این کار من نیست. اگر فوتبال را دیده باشید، این نوع باخت ها صرفا یک باخت محسوب نمی شوند. تیم بسکتبال ایران را دیدید که چطور در یکی از بازی هایش مغلوب شد یا شکست های ما مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس را دیدید. تحلیل های ما باید روی بدنه فوتبال باشد نه اینکه تابلوی نتایج را ببینیم. یادم است پارسال در اصفهان مثل نتیجه امروز دقایق آخر بردیم. در آنجا گفتیم در حدی که باید بازی می کردیم، نبودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 42

به "مجید جلالی: جریمه کردن تیم مدیریت نیست؛ شیعی این کارها را کجا یاد گرفته است؟، مرا نمی خواهد، بگوید خداحافظ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید جلالی: جریمه کردن تیم مدیریت نیست؛ شیعی این کارها را کجا یاد گرفته است؟، مرا نمی خواهد، بگوید خداحافظ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید