جام جهانی کشتی آزاد ؛ روسیه با سعداله یف و سیداکوف جام را می خواهد

به گزارش مجله هاستفا، تیم ملی کشتی آزاد روسیه بعد از چند سال حالا با تدیف به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی در جام جهانی است. مسابقاتی که میزبانی آن را هم برعهده گرفتند و همه چیز برای بر پایی یک جشن مهم مهیا است.

جام جهانی کشتی آزاد ؛ روسیه با سعداله یف و سیداکوف جام را می خواهد

ترکیب نهایی تیم روسیه در جام دنیای کشتی آزاد اعلام شد. رقابت های جام دنیای کشتی آزاد روسیه در حالی با حضور 8 تیم برتر رقابت های قهرمانی دنیا روزهای 25 و 26 اسفندماه در شهر یاکوتسک برگزار می گردد که سایت فدراسیون کشتی روسیه در خبری ترکیب تیم این کشور را به طور رسمی بیان کرد.

بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در وزن 57 کیلوگرم مسلم سعداله یف و آریان تیوترین، در وزن61 کیلوگرم زلیم خان آباکاروف و رمضان فرض علی اف، در وزن 65 کیلوگرم گادشی مراد رشیداف (نقره دنیا و طلای اروپا) ، در وزن 65 کیلوگرم ویکتور راسادین، در وزن 70 کیلوگرمداوید بایف (نقره زیر 23 سال دنیا) ، در وزن70 کیلوگرم آن زور زاکویف، در وزن 74 کیلوگرم زائوربک سیداکوف (طلای دنیا)، در وزن 74 کیلوگرم تیمور بیژویف (برنز زیر 23 سال دنیا) ، در وزن79 کیلوگرم ماگومد رمضان اف، در وزن 79 کیلوگرم خوسی سویونچف، در وزن 86 کیلوگرم ولادیسلاو والیف (برنز دنیا)، در وزن86 کیلوگرم داورن کوراگلیف (طلای اروپا)، در وزن92 کیلوگرم ماگومد قربان اف و علی خان جبرئیل افف در وزن97 کیلوگرم عبدالرشید سعداله یف (قهرمان دنیا و المپیک) و ولادیسلاو بایتسایف (قهرمان اروپا) و در وزن 125 کیلوگرم زلیم خان خیزریف و پاول کریوتسوف در جام دنیای به میدان می روند.

تیم روسیه در رقابت های جام دنیای کشتی آزاد در گروه یک با کشورهای کوبا، ژاپن و ترکیه همگروه است. تیم امید (زیر 23 سال) ایران که چند کشتی گیر با تجربه را نیز در اختیار دارد، در گروه دو با کشورهای آمریکا، گرجستان و مغولستان همگروه است.

روسیه به دنبال عنوان قهرمانی است و به همین دلیل هم سعی نموده است که از نفرات مطرح و نامدار خود از جمله سعداله یف و سیداکوف استفاده کند. با توجه به این ترکیب بعید است که روسیه نتواند این جام قهرمانی را به دست بیاورد.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 100

به "جام جهانی کشتی آزاد ؛ روسیه با سعداله یف و سیداکوف جام را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی کشتی آزاد ؛ روسیه با سعداله یف و سیداکوف جام را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید