چشمی: یک سال از داوری ها صحبت کردم، اما از من انتقاد کردند، از پیشنهاد قطری ها خبر ندارم

به گزارش مجله هاستفا، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: یک سال است از داوری ها صحبت می کنیم، اما انتقاد کردند که چرا اعتراض می کنم.

چشمی: یک سال از داوری ها صحبت کردم، اما از من انتقاد کردند، از پیشنهاد قطری ها خبر ندارم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال، گفت: به من انتقاد می کردند و حتی این انتقادها از بیرون تیم می شد که چرا به داوری ها اعتراض می کنم. فکر کنم نتیجه اش را امروز دیدیم. فیلم بازی را کامل دیدیم و بدون شک توپ اوت نشده بود، اما یاری داور گفت اوت شده است. او در آن صحنه فکر نموده چه چیزی بگوید، گفت که توپ اوت شده است.

وی اضافه کرد: داور کنار خط خم شده و توپ را به همراه بازیکن می بیند. پس داور خط را برای چه دلیلی گذاشته اند؟ اگر یاری داور اشتباه می نماید، شما باید یاری کنید. در چند صحنه آفساید و خطای هند داخل محوطه جریمه ما را نمی گرفتند. واقعا نمی دانم چه چیزی بگویم. یک سال است این حرف ها را می زنیم. اگر یکی از اشتباهات داوری به نفع ما بود، هزار اما و اگر می آوردند که داوری به سود استقلال است. خود داور بازی امروز صحنه را ببیند و بگوید توپ اوت شده است، دیگر نباید درباره فوتبال حرف زد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث رفتنش به لیگ قطر برای فصل آینده گفت: فکر کنم این خبر امروز آمد. خود من اینجا هستم و مدیربرنامه ام نیز از این موضوع خبر ندارد. روز بازی چنین خبری می زنند و دنبال درست کردن حاشیه برای استقلال هستند که اصلا کار درستی نیست. فوتبال قشنگ تر از این حرف هاست که روز بازی بخواهند حاشیه درست نمایند. مدیربرنامه ام چنین موضوعی را تکذیب نموده است. روزی که به استقلال آمدم، با قلبم آمدم و اگر اتفاقی بیفتد، خودم زبان دارم که صحبت کنم. امیدوارم دیگر چنین حواشی درست ننمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 134

به "چشمی: یک سال از داوری ها صحبت کردم، اما از من انتقاد کردند، از پیشنهاد قطری ها خبر ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: یک سال از داوری ها صحبت کردم، اما از من انتقاد کردند، از پیشنهاد قطری ها خبر ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید