ورود گردشگر به منطقه آزاد انزلی 22درصد افزایش یافت

به گزارش مجله هاستفا، مجید فاتحی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در منطقه آزاد انزلی اظهارکرد: ایجاد فضای مفرح و با نشاط برای گردشگران حاضر در این منطقه از نتایج مطلوب برگزاری جشنواره ها است.

ورود گردشگر به منطقه آزاد انزلی 22درصد افزایش یافت

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا زمستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های مختلف موجب جذب گردشگر در راستای استفاده از فضای منطقه آزاد شده است گفت: آنالیز آمارها نشان می دهد که سال جاری به نسبت سال گذشته با افزایش 22 درصدی ورود گردشگر به منطقه آزاد انزلی روبرو شده ایم.

فاتحی در ادامه منطقه آزاد انزلی را منطقه ای جوان در بین هفت منطقه آزاد کشور دانست و توضیح داد: در حال حاضر هنوز زیر ساخت های جاده ای برای دسترسی به این منطقه به حد لازم نرسیده و یکی از مشکلاتی که مردم در زمان شلوغی و برگزاری جشنواره ها با آن روبرو می شوند، ترافیک در جاده های منتهی به منطقه آزاد است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید براینکه زیر ساختهای جاده ای منطقه آزاد باید اصلاح گردد اظهار کرد: باریک بودن راه های دسترسی به منطقه آزاد، یکی از مواردی است که گردشگران ورودی به منطقه را دچار مشکل نموده است.

فاتحی افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید نامجو را از موارد مثبت برطرف ترافیک جاده ای منطقه برشمرد و گفت: با آنالیز و اجرای تصمیمات اتخاذ شده، در ماه های آینده مشکل ترافیک در منطقه نیز برطرف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2294

به "ورود گردشگر به منطقه آزاد انزلی 22درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود گردشگر به منطقه آزاد انزلی 22درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید