واکنش حناچی به رد طرح جدید ترافیک از سوی پلیس

به گزارش مجله هاستفا، شهردار تهران گفت: تصمیم در خصوص طرح جدید ترافیک تهران بستگی به نظر 6 دستگاه در شورای عالی ترافیک دارد.

واکنش حناچی به رد طرح جدید ترافیک از سوی پلیس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح رسمی از ایستگاه امام حسین (ع) گفت: بر اساس قول و وعده ای که پیش از این به مردم تهران داده بودیم هر ماه یکی از ایستگاه های مترو راه اندازی می شود و امروز با راه اندازی ایستگاه امام حسین (ع) اقدامات مؤثری جهت خدمت رسانی به مردم انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه های جدید به زودی راه اندازی خواهد شد گفت: با شروع سال تحصیلی سرفاصله حرکت قطار ها کاهش یافته و این موضوع ارتباط مستقیم با فواصل های میان تونلی و توزیع ساعت های پیک دارد.

شهردار تهران در خصوص درخواست استاندار تهران مبنی بر واگذاری مجموعه های بهاران به بهزیستی و اینکه آیا طرحی شهرداری در این زمینه به شورای شهر داده است یا خیر، گفت: شهرداری در اجرای این مسئله آمادگی دارد و شورای شهر نیز موافق است و همه باید دست به دست هم دهیم تا اقدامات موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام گیرد.

حناچی در خصوص اینکه پلیس طرح ترافیک جدید را رد نموده است، گفت: این موضوع به تصمیم شورای عالی ترافیک که 6 دستگاه در آن حضور دارند، باز می شود و پس از آن نتیجه قطعی اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 409

به "واکنش حناچی به رد طرح جدید ترافیک از سوی پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حناچی به رد طرح جدید ترافیک از سوی پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید