معاون سازمان خصوصی سازی: وزارت ورزش درباره دو استادیوم امام رضا و شهید کاظمی پاسخ گو باشد، بحثی برای واگذاری آنها مطرح نیست

به گزارش مجله هاستفا، روز گذشته که در جلسه وزارت ورزش بودیم معین شد استادیوم امام رضا و شهید کاظمی نه برای پرسپولیس و استقلال است و نه وزارت ورزش بلکه برای شهرداری تهران است. سازمان املاک و مستغلات شهرداری در جریان این موضوع است. بهتر است وزارت ورزش خودش درباره این استادیوم ها جوابگو باشد.

معاون سازمان خصوصی سازی: وزارت ورزش درباره دو استادیوم امام رضا و شهید کاظمی پاسخ گو باشد، بحثی برای واگذاری آنها مطرح نیست

عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی گفت: اگر سندی برای مالکیت پرسپولیس و استقلال بر استادیوم کاظمی و امام رضا وجود دارد به ما هم نشان بدهید زیرا مالکیت این دو مجموعه در اختیار شهرداری تهران است.

ابوالقاسم شمسی جامخانه در گفت وگو با فارس، درباره آخرین شرایط واگذاری استادیوم شهید کاظمی به پرسپولیس و استادیوم امام رضا (ع) به استقلال گفت: من متولی جوابگویی نسبت به اینکه دو استادیوم در اختیار استقلال و پرسپولیس است نیستم و باید وزارت ورزش و جوانان در این زمینه جوابگویی کند. آنچه اهمیت دارد در حال حاضر تنها مجموعه های شهدای گمنام و درفشی فر برای پرسپولیس و مجموعه مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال به سازمان خصوصی سازی معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: من نمی دانم بحث واگذاری این استادیوم ها به پرسپولیس واستقلال به چه شکلی است و از آن چگونه استفاه می نمایند اما روز گذشته که در جلسه وزارت ورزش بودیم تعیین شد استادیوم امام رضا و شهید کاظمی نه برای پرسپولیس و استقلال است و نه وزارت ورزش بلکه برای شهرداری تهران است. سازمان املاک و مستغلات شهرداری در جریان این موضوع است. بهتر است وزارت ورزش خودش درباره این استادیوم ها جوابگو باشد.

عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی درباره ایرادهای مطرح شده نسبت به واگذاری دو استادیوم به پرسپولیس و استقلال اعلام کرد: بحثی برای واگذاری استادیوم کاظمی به پرسپولیس و امام رضا(ع) به استقلال وجود ندارد و این موضوع در دستور کار هم قرار نگرفته است. تنها ورزشگا ه های مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال و شهید درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی معرفی شدند. اگر سندی برای مالکیت پرسپولیس و استقلال روی استادیوم کاظمی و امام رضا وجود دارد به ما هم نشان بدهید زیرا مالکیت این دو مجموعه در اختیار شهرداری تهران است.

شمسی ادامه داد: البته برای استادیوم های دیگر هم سند مالکیتی به سازمان خصوصی سازی ارائه نشده که این موضوع در حال اجرا است. برای واگذاری استادیوم کاظمی به پرسپولیس و امام رضا به استقلال دستورالعملی وجود ندارد اما در یکی دو هفته آینده قطعا استادیوم مرغوبکار به نام استقلال و درفشی فر به نام پرسپولیس می گردد و سند مالکیت برای آنها صادر خواهد شد.

وی توضیح داد: همچنین مراحل قانونی ثبت مالکیت استادیوم شهدای گمنام به نام پرسپولیس و مرغوبکار به نام استقلال در مراحل قانونی است. باز هم تاکید می کنم درباره امام رضا و شهید کاظمی وزارت ورزش هیچ گونه بحثی را در امر معرفی آنها در واگذاری پرسپولیس و استقلال مطرح نکرده است. زیرا سند این استادیوم ها به نام شهرداری تهران است. محتمل است به باشگاه ها بگویند در استادیوم شهید کاظمی و امام رضا تمرین کنید که آن بحث دیگری است و به ما ارتباطی ندارد.

عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی درباره آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس بیان کرد: در حال حاضر مراحل آماده سازی برای پذیرش بحث افزایش سرمایه باشگاه ها را انجام می دهیم. اگر سند مالکیت دو استادیوم (مرغوبکار، درفشی فر) را بگیریم افزایش سرمایه انجام می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4605

به "معاون سازمان خصوصی سازی: وزارت ورزش درباره دو استادیوم امام رضا و شهید کاظمی پاسخ گو باشد، بحثی برای واگذاری آنها مطرح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سازمان خصوصی سازی: وزارت ورزش درباره دو استادیوم امام رضا و شهید کاظمی پاسخ گو باشد، بحثی برای واگذاری آنها مطرح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید