مرز های کانادا و آمریکا همچنان بسته می ماند

به گزارش مجله هاستفا، نخست وزیر کانادا اعلام نمود که مرز های کانادا و آمریکا به دلیل بحران کرونا حداقل برای یک ماه دیگر و تا 21 جولای (31 تیرماه) بسته خواهد ماند.

مرز های کانادا و آمریکا همچنان بسته می ماند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا بیان کرد که مرز های کانادا و آمریکا به دلیل بحران کرونا حداقل برای یک ماه دیگر و تا 21 جولای (31 تیرماه) بسته خواهد ماند، البته استثنائاتی برای رفت وآمد وسایل نقلیه ای که دارای کالاهای ضروری هستند، پیش بینی شده است.

مرز بین کانادا و آمریکا در راستای محدودیت ها به خاطر همه گیری ویروس کرونا از 21 مارس بسته شد و افراد اجازه رفت وآمد در این مسیرها را ندارند. محدودیت های اعمال شده تا به امروز چندین بار تمدید شده، عدم عبور و مرور در مرز میان کانادا و آمریکا این بار به مدت 30 روز تمدید شد.

در حالی که بیش از 2 میلیون شهروند آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده است، این آمار در کانادا به 99 هزار و 423 نفر محدود می گردد. 118 هزار و 522 مبتلا به ویروس کرونا تا به امروز در آمریکا جان خود را از دست داده اند، در حالی که تعداد جان باختگان ویروس کرونا در کانادا 8 هزار 213 نفر است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4276

به "مرز های کانادا و آمریکا همچنان بسته می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز های کانادا و آمریکا همچنان بسته می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید