سکوت عجیب و تداوم بلاتکلیفی استقلال، زبان استراماچونی بند آمد!

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تمام تلاش های باشگاه استقلال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه برای بازگرداندن آندره استراماچونی به اینجا رسید که طبق گفته سرپرست باشگاه، چک 160 هزار یورویی در وجه وی صادر شده است اما این مربی از دریافت این چک خودداری کرده.

سکوت عجیب و تداوم بلاتکلیفی استقلال، زبان استراماچونی بند آمد!

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

همزمان با عملیات بانکی استقلال و صدور این چک، آندره استراماچونی به یکباره سیاست سکوت در پیش گرفته و واکنشی به اتفاقات اخیر نداشته است.

استراماچونی که از بدو بازگشتش به ایتالیا تقریبا دست رد به سینه هیچ رسانه ای برای مصاحبه نزده بود و حتی گفتگوهایی با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور داشت، از روز گذشته اظهار نظری نکرده است که این موضوع کمی مشکوک به نظر می رسد.

البته امروز یکی از رسانه های ایتالیا صحبت هایی را به نقل از استراماچونی منتشر کرده که این اظهارات تکراری بوده و نکته جدیدی در آن نیست.

سرمربی سابق تیم اینترمیلان در مصاحبه هایش بر این نکته تاکید کرده بود که مشکلش تاخیر در دریافت پولش نیست بلکه نوع دریافت این پول است که باید قانونی و شفاف باشد.

استراماچونی بدون شک در جریان اقدامات باشگاه واقع شده است و به احتمال زیاد تصویر چک صادر شده که باشگاه آنرا منتشر کرده است، دیده اما سکوت وی احتمالا نشان می دهد بازهم مسئله ای در میان است که حتی جوابگوی مسئولان باشگاه هم نبوده است. (طبق ادعای خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال)

به هر حال استقلالی ها امشب را آخرین مهلت برای بازگشت استراماچونی معین کرده اند و باید دید این مربی ایتالیایی سکوتش را در ارتباط با اتفاقات دو روز اخیر می شکند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2126

به "سکوت عجیب و تداوم بلاتکلیفی استقلال، زبان استراماچونی بند آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت عجیب و تداوم بلاتکلیفی استقلال، زبان استراماچونی بند آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید