راه اندازی سامانه شفافیت حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد

به گزارش مجله هاستفا، شهردار تبریز گفت: با راه اندازی سامانه شفافیت، تمامی داشته های شهرداری تبریز به صورت شفاف ثبت و در اختیار عموم قرار می گیرد.

راه اندازی سامانه شفافیت حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد

شهردار تبریز گفت: با راه اندازی سامانه شفافیت، تمامی داشته های شهرداری تبریز به صورت شفاف ثبت و در اختیار عموم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد شهرداری تبریز برای آنالیز آخرین شرایط راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تبریز برگزار گردید، گفت: در شرایط فعلی مالی و اجتماعی جامعه که کرونا بر تمامی مناسبات سایه انداخته و به ویژه در بحث درآمد که متاثر از بحث کرونا به سختی کسب می گردد، مدیریت بیشتر درآمدها و هزینه ها از مباحث مهم و مورد انتظار از مدیریت شهری است.

او اضافه نمود: در راستای ایجاد شهرداری شفاف و شیشه ای، تصمیم گرفتیم سامانه هایی طراحی کنیم که تمامی داشته های شهرداری تبریز به شکلی شفاف در آن ها ثبت گردد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد پنج سامانه املاک، ماشین آلات، قرارداد ها و پرونده های حقوقی، چک و شفافیت در دستور قرار گرفته است که برای همواره به همه سوءبرداشت ها و پیچیدگی های مجموعه شهرداری پاسخ داده می گردد و در آینده نزدیک به شکلی شفاف در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

ایرج شهین باهر توضیح داد: آثاری که سامانه شفافیت در حوزه شناسایی وثبت املاک دارد، از مجموع درآمد 10 سال مناطق بیشتر خواهد بود.

او در سرانجام ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سامانه شفافیت شاهد سازماندهی بیشتر مجموعه شهرداری و حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6896

به "راه اندازی سامانه شفافیت حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه شفافیت حرکت به سمت سیستمی عاری از فساد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید