خبرنگاران فاز اول بیمارستان 64 تختخوابی روانسر به پیمانکار واگذار شد

به گزارش مجله هاستفا، کرمانشاه - خبرنگاران - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: پس از وقفه ای چند ماهه، قرارداد تکمیل فاز اول پروژه بیمارستان 64 تختخوابی روانسر منعقد و به پیمانکار واگذار شد.

خبرنگاران فاز اول بیمارستان 64 تختخوابی روانسر به پیمانکار واگذار شد

دکتر محی الدین امینی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با بیان اینکه مبلغ قرارداد اجرای این پروژه 240 میلیارد ریال است، اضافه نمود: در این قرارداد، پیمانکار عملیات اسکلت سازی فاز اول را ادامه و به اتمام خواهد رساند.

وی شرح داد: عملیات ساخت بیمارستان 64 تختخوابی روانسر که خواسته جدی مردم این شهرستان بود از اسفند سال 97 شروع شد اما به دلیل ایراد فنی و تخلفات پیمانکار قبلی، پروژه چندین بار متوقف و در سه مرحله، کم کاری و ایرادهای وی در اجرای پروژه برای شورای فنی استان محرز شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر ادامه داد: بر اساس پیگیری های واحد فنی دانشگاه علوم پزشکی استان و موافقت شورای فنی استان، قرارداد پیمانکار قبلی لغو و فاز اول پروژه دوباره به مناقصه رفت.

امینی اضافه نمود: دانشگاه علوم پزشکی در مقوله نظارت بر پروژه های عمرانی با جدیت عمل خواهد نمود و هیچ گونه کوتاهی را در این زمینه قبول نخواهد نمود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت فاز اول پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، شرح داد که ساخت بیمارستان اصلی روانسر تا به امروز 10درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر در ادامه گفت: زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان روانسر حدود 35 هزار متر مربع است و این بیمارستان با زیربنای هشت هزار و 600 متر مربع در چهار طبقه ساخته می گردد.

امینی یادآور شد: این بیمارستان 2 اتاق عمل اصلی و یک اتاق عمل اورژانس دارد و دارای پنج تخت زایمانی و 9 تخت ویژه است.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7390

به "خبرنگاران فاز اول بیمارستان 64 تختخوابی روانسر به پیمانکار واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فاز اول بیمارستان 64 تختخوابی روانسر به پیمانکار واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید