ثبت نام 3 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دومین روز ثبت نام، 3 نفر در دو حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

ثبت نام 3 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد

احد جمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: ثبت نام داوطلبان انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز یکشنبه، دهم آذرماه همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه این استان نیز شروع شد که تا خاتمه ساعت معین شده دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس، 3نفر اقدام به ثبت نام کردند.

وی اظهارکرد: از این تعداد دو نفر داوطلبان نمایندگی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و یک نفر نیز داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: هر سه نفر ثبت نام شده در دومین روز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بودند.

جمالی با اشاره به اینکه در اولین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم 6 نفر در این استان ثبت نام نموده بودند، توضیح داد: از مجموع 9 داوطلب نمایندگی ثبت نام شده در استان دو نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، دو نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و 5 نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستند.

وی ادامه داد: از 9 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم ثبت نامی استان یک نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و مابقی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه تعداد مردان و زنان ثبت نامی استان طی دو روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس مطرح کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی شده استان طی این دو روز، 8 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

جمالی بیان نمود: داوطلبان نمایندگی مجلس هنگام ثبت نام مانور انتخاباتی نداشته باشند چراکه این مساله به صلاح نزدیکتر است.

وی تاکید نمود: داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد سعی نمایند زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند تا باتوجه با بارش ها در استان با مشکل روبرو نشوند، انتظار داریم که ثبت نام خود را به روزهای خاتمهی موکول ننمایند.

لازم به ذکر است که در انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد سه حوزه انتخابیه وجود دارد، حوزه اتتخابیه بویراحمد و دنا با مرکزیت شهر یاسوج، حوزه انتخابیه گچساران و باشت با مرکزیت شهر دوگنبدان و حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مرکزیت شهر دهدشت هستند.

داوطلبان می توانند برای اعلام داوطلبی خود به وزارت کشور، فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه، سفارتخانه ها، کنسولگری ها یا نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه نمایند. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1830

به "ثبت نام 3 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 3 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید