ثبت نام کنندگان فرایند نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/اصفهان فرماندار شهرستان اصفهان گفت: از افراد ثبت نام نماینده تقاضامندیم در این روزهای پایانی با مدارک کامل و آنچه از آنان درخواست شده به سالن ثبت نام مراجعه نمایند و به هیچ عنوان نام نویسی خود را به آخرین ساعت مقرر موکول ننمایند.

ثبت نام کنندگان فرایند نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند

صبح ششمین روز از ثبت نام انتخابات مجلس در حالی آغاز شد که هیئت ثبت نام مانند روزهای گذشته با حوصله فراوان در انتظار نامزدهای تازه وارد بودند تا برای نام نویسی وارد گود فرمانداری شوند.

افرادی که برای ثبت نام قدم به سالن فرمانداری شهرستان اصفهان می گذاشتند هدفشان خدمت به ملت و دغدغه شان مسائل فعلی کشور بود و هر یک راه حلی تازه برای مسائل اصفهان و کشور داشتند.

فرماندار اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تعداد افراد ثبت نام نماینده در یک روز مانده تا سرانجام فرایند ثبت نام انتخابات مجلس اظهار کرد: تعداد افراد ثبت نامی مربوط به روز آدینه از ابتدای آغاز ثبت نام تا ساعت 10:30، 13 نفر است که در ساعات پیش رو افزایش خواهد یافت.

حسین سیستانی ادامه داد: از افراد ثبت نام نماینده تقاضامندیم در این روزهای سرانجامی با مدارک کامل و آنچه از آنان درخواست شده به سالن ثبت نام مراجعه نمایند و به هیچ عنوان نام نویسی خود را به آخرین ساعت مقرر موکول ننمایند چراکه کوچکترین اشکال در پفراینده آنان، در آن ساعات منجر به عدم ثبت نام آنان می گردد.

دوم اسفندماه امسال ملت ایران به پای صندوق های رای خواهند رفت تا نمایندگان یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی را انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1887

به "ثبت نام کنندگان فرایند نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کنندگان فرایند نام نویسی را به ساعات پایانی موکول نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید