توافق استراماچونی با مسئولان استقلال، فقط مانده اعلام رسمی خبر!

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی که برای بازگشت به استقلال شرط و شروط زیادی را گذاشته است، به وسیله وکلای خود مذاکرات سه روزه ای را با اسماعیل خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر داشت که سرانجام این مذاکرات برای باشگاه استقلال ابهاماتی را به همراه داشته است.

توافق استراماچونی با مسئولان استقلال، فقط مانده اعلام رسمی خبر!

هر چند گفته می گردد توافق نهایی برای بازگشت استراماچونی به ایران اجرا شده و تنها اعلام خبر رسمی آن باقی مانده است، اما نگرانی برای آینده در پی این توافق ها وجود دارد چرا که شروط مرد ایتالیایی دردسرهایی را برای باشگاه استقلال ایجاد خواهد نمود.

با این حال سرانجام مذاکرات سه روزه استقلال و نمایندگان استراماچونی منجر به توافق برای بازگشت این مربی تاثیرگذار شده است. اما شرط هایی که این مربی ایتالیایی لحاظ نموده ممکن است نتیجه نهایی را تغییر دهد. براساس توافق اجرا شده قرار است استراماچونی پاسخ نهایی مثبت یا منفی خود در این مورد را تا ظهر روز چهارشنبه به طور رسمی اعلام کند.

هر چند طی نزدیک به یک ماهی که این ماجرا آغاز شده، هر لحظه اتفاق و خبر تازه ای منتشر شده اما جمع بندی طرفین به مختومه شدن این پرونده منجر شده و قرار است استراماچونی نظر نهایی خود را به باشگاه استقلال اعلام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2325

به "توافق استراماچونی با مسئولان استقلال، فقط مانده اعلام رسمی خبر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق استراماچونی با مسئولان استقلال، فقط مانده اعلام رسمی خبر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید