استقلال بیرون خانه، بیشتر امتیاز از دست می دهد!

به گزارش مجله هاستفا، نتایج تیم استقلال در ملاقات های بیرون از خانه تا 60 درصد نتایج مطلوبی نیست!

استقلال بیرون خانه، بیشتر امتیاز از دست می دهد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنالیز آمار ملاقاتهای تیم استقلال با محمود فکری معین می نماید کاپیتان اسبق استقلال به اتفاق کادر استقلالی اش در این 7 بازی گذشته نتایج چندان بدی نگرفته اند، گرچه این نتایج چندان مورد پسند طرفداران استقلال نیست! اما نکته شاخص در این هفته های سپری شده در آستانه برگزاری ملاقات تیم های استقلال و گل گهر سیرجان این است که نتایج این تیم در ملاقاتهای بیرون از خانه تا 60 درصد نتایج مطلوبی نیست!

شکست برابر فولاد

هنوز هم خیلی ها شکست تیم استقلال مقابل فولاد را به حواس پرتی سرپرست تیم در حین خروج 10 دقیقه ای محمد دانشگر و بازی 10 نفره این تیم در آن مدت ربط داده و به مسائل حاشیه ای که از روی نیمکت تیم فولاد ایجاد شده بود، به عنوان دلیل دوم نگاه می نمایند. جدا از اینکه استقلال هنوز مهره های تازه واردش مانند محمدرشید مظاهری را در اختیار نداشت ولی با نتیجه 2- یک در خانه حریف مغلوب گردید تا یکی از دو برد فولاد در این فصل در همان مسابقه رقم بخورد.

تساوی با پیکان

حریف بعدی بیرون از خانه استقلال تیم پیکان بود که در شهر قدس پذیرای آبی پوشان شد. این تیم با دفاع صرف و دل بستن به ضدحملات تصمیم داشت از استقلال یک امتیاز بگیرد که در نهایت هم در این کار پیروز عمل نموده و بدون گل زده و خورده (صفر- صفر) یک امتیاز شیرین از استقلال در زمینی که شاگردان فکری به شدت به وضعیتش گله مند بودند، گرفت.

پیروزی بر شهرخودرو

اولین و تنها برد بیرون از خانه تیم استقلال تا اینجای لیگ مربوط به ملاقات با شهرخودرو در مشهد است. محمود فکری که ظاهراً شناخت خوبی از تیم مهدی رحمتی داشت با نتیجه 2- صفر حریف خود را از پیش رو برداشت تا 3 امتیاز از مشهد به تهران سوغاتی بیاورد.

ناکامی در اصفهان

ذوب آهن آخرین حریف بیرون از خانه استقلال بود که توانست با ارائه یک بازی نسبتاً بسته (شبیه به پیکان) از این تیم یک امتیاز بگیرد. شاگردان محمود فکری در آن ملاقات هرچه کوشش کردند تا گل بزنند در این امر پیروز نبودند و 2 امتیاز دیگر را هم در یک بازی بیرون خانه دیگر از دست دادند.

از دست رفتن 7 امتیاز بیرون خانه

استقلال از 7 هفته برگزار شده مسابقاتش، 4 بازی اش را بیرون از خانه انجام داده که با یک برد، 2 مساوی و یک باخت از 12 امتیاز ممکن تنها 5 امتیازش را دشت نموده و نصف بیشتر امتیازات را از دست داده است. حالا این تیم باید در سیرجان پنجمین مسابقه بیرون از خانه اش را روبه روی تیم صدرنشین لیگ یعنی گل گهر انجام بدهد.

خبر ورزشی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6317

به "استقلال بیرون خانه، بیشتر امتیاز از دست می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بیرون خانه، بیشتر امتیاز از دست می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید