آنسو فاتی، رکورد دار جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو

به گزارش مجله هاستفا، آنسو فاتی در دقیقه 8 گل اول بارسلونا را مقابل رئال مادرید به ثمر رساند، این گل روی پاس جوردی آلبا به ثمر رسید.

آنسو فاتی، رکورد دار جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، این گل 400مین گل بارسلونا در الکلاسیکو ها بود و رکوردی ویژه در جدال سنتی رئال مادرید و بارسلونا ثبت شد. در اولین ال کلاسیکو از فصل 2020/21 بارسلونا در دقیقه 8 گل اول خود را به ثمر رساند. این گل روی همکاری جوردی آلبا و آنسو فاتی به ثمر رسید و خیلی زود گل اول رئال مادرید را پاسخ داد. آنسو فاتی با این گلی که به ثمر رساند تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ الکلاسیکو ها شد. نفر قبلی وینیسیوس جونیور بود که در الکلاسیکوی قبلی گلزنی نموده بود و رکورد او فقط به اندازه یک الکلاسیکو دوام آورد. آنسو فاتی با 17 سال و 359 روز به عنوان جوان ترین گلزن الکلاسیکو ها شناخته می گردد. رکورد او اختلاف زیادی با رکورد قبلی که متعلق به وینیسیوس بود دارد. بازیکن برزیلی رئال مادرید با 19 سال و 233 روز رکورد شکنی نموده بود. وینیسیوس رکورد مسی را شکسته بود. لئو مسی با 19 سال و 259 روز در الکلاسیکو گلزنی نموده بود.

اکنون رکورد جوان ترین گلزن تاریخ الکلاسیکو ها با 17 سال و 359 روز متعلق به آنسو فاتی است. رکوردی که به سختی شکسته خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5586

به "آنسو فاتی، رکورد دار جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنسو فاتی، رکورد دار جوان ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید